מתן כהנא נגד מנהיגת המחאה: שורפת אסמים שהורסת את המדינה

שר הדתות לשעבר תקף את דבריה של מנהיגת המחאה שקמה ברסלר שקראה שלא להתפשר עם הממשלה הנוכחית וענה כי היא הורסת במודע את המדינה, "מי שפועל באופן אקטיבי להכניע חצי עם, הופך במודעות מלאה להורס המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 12:12 כז באב התשפג

מתן כהנא נגד מנהיגת המחאה: שורפת אסמים שהורסת את המדינה
שקמה ברסלר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הכנסת בפגרה ואין חקיקה שמתקדמת בימים אלו אך המחאה נגד הרפורמה המשפטית וממשלת נתניהו עודנה נמשכת, כהכנה לקראת פתיחת כנס החורף וחידוש החקיקה. בעוד רבים קוראים להידברות ולנסות להגיע לפשרה בנוגע לחקיקה המשפטית ובכלל, ברשתות החברתיות וגם ברחובות המחאות נמשכות.

שקמה ברסלר: "לכל הצ׳מברליינים של המחנה, כל המנסים לפשר ולכל היושבים על הגדר. בימים האלה אין גדר"

מנהיגת המחאה אשר הסקרים מנבאים לה הצלחה מרשימה, שקמה ברסלר, צייצה נגד נסיונות הפשרה עם ממשלת הימין וכתבה: "לכל הצ׳מברליינים של המחנה, כל המנסים לפשר ולכל היושבים על הגדר. בימים האלה אין גדר. מי שלא נוקט עמדה ברורה ופועל באופן אקטיבי כנגד הרס המדינה על ידי ממשלת חורבן הבית והעומד בראשה, הופך בעל כורחו שותף להרס המדינה. בימים האלה אין גדר".

מתן כהנא עם נתניהו

מתן כהנא עם נתניהו, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

כהנא על ברסלר: "מי שפועל באופן אקטיבי להכניע חצי עם, הופך במודעות מלאה להורס המדינה"

מי שהגיב לדבריה של ברסלר, הוא חבר הכנסת מהמחנה הממלכתי שר הדתות לשעבר מתן כהנא שכתב נגד האמירה של ברסלר שקראה להפסיק עם נסיונות הפשרה, ותיאר את הפעולות להם קוראת ברסלר - "שריפת אסמים", בציוץ בחשבון הטוויטר כתב השר לשעבר: "לכל שורפי האסמים המנסים להכריע ולנצח את הצד השני. עם אחד אנחנו ואין לאף אחד מאיתנו מדינה אחרת. מי שפועל באופן אקטיבי להכניע חצי עם, הופך במודעות מלאה להורס המדינה. גם בימים אלה עם אחד אנחנו".

מחאה בצומת נהלל

מחאה בצומת נהלל צילום: Anat Hermony/Flash90

בהמשך הגיב כהנא לאחד הגולשים שכינה את כהנא משת"פ של הממשלה בכך ששואף לפשרה וענה: "להחליף את הממשלה הזו זו אכן מטרה חשובה מאוד. אבל צריך לוודא שבתהליך גם נשארת לנו מדינה".