נתניהו מתכנן חופשה נוספת במושב בצפון - התושבים מתנגדים

אחרי ביקורם בנווה אטי"ב, בני הזוג נתניהו מתכננים לנפוש במושב רמות - אך התושבים שיגרו מכתב בהול לגורמים שונים ובו הסבירו כי הם מתנגדים לביקור המתוכנן: "לא נסכים ולא נקבל כל פגיעה קלה כקשה בתפקוד השוטף והתקין של כלל העסקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/08/23 20:48 כה באב התשפג

נתניהו מתכנן חופשה נוספת במושב בצפון - התושבים מתנגדים
הפגנה בנווה אטיב, צילום: Ayal Margolin/Flash90

לאחר שהתארחו בישוב נווה אטי"ב ומשכו אש, ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה צפויים להתארח בהמשך השבוע בכפר הנופש רמות. הכנות ביטחוניות נערכות לקראת הביקור, וכשגם המוחים מתכננים להגיע למקום. בתגובה, חלק מתושבי המקום שיגרו מכתב לשב"כ, למשטרה ולמשרד ראש הממשלה - בו הסבירו כי הם מתנגדים לביקור.

"עם כל הכבוד לתוכניות הנופש של ראש ממשלה, אנו לא נסכים ולא נקבל כל פגיעה"

החשש העיקרי של התושבים נובע מהמחסומים שהוצבו בשבוע שעבר בכניסה לנווה אטי"ב, שם כאמור התארחו בני הזוג נתניהו. במכתב שנחתם על ידי מרבית התושבים ונשלח לשב"כ, למשטרה ולמשרד ראש הממשלה, כתבו התושבים: "עם כל הכבוד לתוכניות הנופש של ראש ממשלה, אנו לא נסכים ולא נקבל כל פגיעה קלה כקשה בתפקוד השוטף והתקין של כלל העסקים המצויים במושב, ובעיקר לעסקי התיירות והחקלאות. נפעל נגד הפגיעה בכל דרך חוקית אפשרית", כתבו התושבים.

המחאה נגד נתניהו

המחאה נגד נתניהו | צילום: צילום מסך

הכנרת |

חופשה בצפון. הכנרת | צילום: Nati Shohat/Flash90

לדבריהם, הביקור של נתניהו - אם ילווה בחסימות כבישים - עלול לפגוע בפרנסתם. "מושב רמות הינו מושב חקלאי שבנויים בו 5 בתי אריזה. אנו מצויים בעיצומו של קטיף המנגו המהווה ענף החקלאות והפרנסה העיקרי של מושב רמות. קטיף המנגו ופעילות בתי האריזה אינם יכולים להיפגע ולסבול שום דחייה בפעילות השוטפת שעלולה להיגרם עקב חסימות דרכים המובילות למטעים ולבתי האריזה".