קלמן ליבסקינד על המחאה נגד המלון שמארח את נתניהו: "אנשים מכוערים"

הפובליציסט והעיתונאי התבטא בעניין המוחים נגד הגעתם של ראש הממשלה ורעייתו למלון בנווה אטי"ב, ונגד הורדת דירוג המלון על ידי מתנגדי הרפורמה: "עכשיו גם מי שמארח את ראש הממשלה צריך להישאר נטול פרנסה?" | תומכי הרפורמה החלו לדרג גם הם

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/23 16:27 כב באב התשפג

קלמן ליבסקינד על המחאה נגד המלון שמארח את נתניהו: "אנשים מכוערים"
קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מסיימים היום (ד') את חופשתם בנווה אטי"ב. כחלק מהמחאה נגד הגעת בני הזוג למלון וכחלק מהמחאה נגד הרפורמה המשפטית, גולשים רבים מתנגדי הרפורמה דירגו את המלון בגוגל עם ציון של 1/5 בלבד והמהלך הוביל לירידה מ-4.8 מתוך 5 ל-4.4. משעות הצהריים המאוחרות תומכי הרפורמה מדרגים גם הם את המלון בדירוג של 5/5.

הפובליציסט והמגיש קלמן ליבסקינד התרעם על הצעד של מתנגדי הרפורמה: "איזה אנשים מכוערים. עכשיו גם מי שמארח את ראש הממשלה צריך להישאר נטול פרנסה?", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הדירוג - כך זה נראה בגוגל:

מעבר לדירוג נכתבו גם ביקורות שליליות רבות. כך למשל כתב המדרג שכינה את עצמו מרטין בובר: "משת"פים של דיקטטור". ליאור פ כתב: "המלון מוכן לארח את דיקטטור המזרח התיכון. הפגנות והגברת האבטחה הופכים את השהות ללא נעימה". מנגד, בועז העצני, דירג וכתב: "מקום מושלם ברמה של אירוח מנהיגים, כולל ראש ממשלת ישראל".

ההפגנות בנווה אטי"ב, אתמול |

ההפגנה בנווה אטי"ב, אתמול | צילום: Ayal Margolin/Flash90

נזכיר כי לקראת הגעת בנימין ושרה נתניהו למלון בנווה אטי"ב ביום שני, כוחות אבטחה גדולים של משטרה ושב"כ הציבו מחסומים רבים באזור ומנעו מבני משפחותיהם ואורחיהם של תושבי המושב להיכנס מחשש כי יבקשו להפגין נגד הרפורמה המשפטית שמובילה הממשלה בראשותו של נתניהו.

בנוסף, מאות מפגינים נגד הרפורמה הודיעו כי הם יוצאים צפונה במטרה להפריע למנוחת ראש הממשלה ורעייתו. לאחר שלא הורשו להיכנס ליישוב עתרו נציגי המפגינים לבג"ץ, ובעקבותיה המשטרה איפשרה אתמול למאות מפגינים להיכנס ולהפגין במרחק של עד 300 מטר מהמלון הבוטיק.

נווה אטי"ב בעין הסערה הנוכחית |

נווה אטי"ב בעין הסערה הנוכחית | צילום: Ayal Margolin/Flash90

צילום: Ayal Margolin/Flash90