לימור סון הר-מלך: "סליחה בן שלי. זה לא מגיע לך"

חברת הכנסת מטעם עוצמה יהודית הגיבה לסרטון של בנה שהתפרסם לאחרונה, והחזיר אותה לפיגוע הקשה בו נרצח בעלה: "סליחה שהצבתי אותך בעמדה הזאת. זה לא מגיע לך ילד שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 14:00 כא באב התשפג

לימור סון הר-מלך: "סליחה בן שלי. זה לא מגיע לך"
לימור סון הר מלך, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סרטון מתקופת ההתנתקות מחומש שהתפרסם לאחרונה ברשתות החברתיות, מציג את בנה של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך כשהיה פעוט אומר "אני רוצה להיות חייל לנסוע בג’יפ ולהרוג ערבים". בפוסט חשוף ששיתפה חברת הכנסת היא פונה לבנה בהתנצלות על הסערה, וטענה כי הסיפור הוצא מהקשרו.

"מכתב לאהוביה בני אהוביה יאיר היקר ואהוב. שום דבר לא הכין אותי לסערה שאנחנו עוברים ביממה האחרונה", פתחה וכתבה. "סרטון חתוך שהוצא מההקשר, שלך, תינוק מתוק, קטן ויתום טרור, שלא טעם טעם חטא", כתבה. "סליחה שהצבתי אותך בעמדה הזאת. אני חברת כנסת, בחרתי במקצוע, אבל לך זה לא מגיע ילד שלי, זה לא מגיע לך".

סון-הר מלך חזרה ליום הפיגוע: "אני זוכרת את אותו יום שישי ארור. אבא שולי הי"ד ואני השארנו אותך אצל סבא וסבתא, שוחחנו, צחקנו ותכננו תכניות לעתיד. באותו זמן, מחבלים ערבים מגדודי חללי אל-אקצה התארגנו וחיפשו איזה יהודי הם יוכלו להרוג. משמים בחרו שזה יהיה אבא".

"כדור תולש לי חלק מהפנים ומפלח את ראשו של אבא"

"צרורות ירי לעבר הרכב שלנו, אבא מגונן עלי בגופו, כדור מרסק את ידי השמאלית וכדור נוסף תולש לי חלק מהפנים ומפלח את ראשו של אבא", כתבה. "התהפכנו לתעלה, חשוך, אבא מת, אני פצועה מובלת לבית החולים. מסתבר שיש הפרדות שיליה ומיד אני מובלת לחדר ניתוח ויולדת בניתוח חירום בחודש שישי את אחותך שרה".

עוד המשיכה וכתבה: "תינוק שלי, אתה הכל בשבילי. איך מסבירים לתינוק בן שנה וחצי שחייו השתנו לעד?"חברת הכנסת תיארה את הרגעים הקשים בהם בישרה לבנה על האבדן: אתה שואל כל הזמן 'למה ערבים הרגו את אבא?' ולאיש אין תשובה".

נאבקים על חומש

חומש | צילום: מטה חומש תחילה

"אתה מדבר על זה שאבא בשמים ושערבים הרגו אותו"

חברת הכנסת התייחסה לסרטון: "בפתח השיחה (החלק הלא מצולם) אתה מדבר על זה שאבא בשמים ושערבים הרגו אותו 'מה תהיה כשתהיה גדול?' אני שואלת ואתה אומר 'אני רוצה להיות חייל לנסוע בג’יפ ולהרוג ערבים'", תיארה. "ולכולם בחדר מובן שמדובר בערבים שרצחו ולקחו ממך את אבא".

סון הר מלך סיכמה: "ביום ראשון האחרון, הסרטון שצולם ביום שבו הרסו לנו את הבית, שבו אתה אומר את מה שאתה אומר, נחתך בצורה זדונית ואכזרית. אפס רגישות, העיקר לפגוע באמא".