צפו מאי גולן נסערת: "אמא שלי יכלה לקבל התקף לב בגלל המטונפות האלה"

השרה לקידום מעמד האישה שהתעמתה עם מפגינות שקראו קריאות לעברה ולעבר אימה מספרת: "אימא שלי אמרה לי שהיא הרגישה שמחלצים אותה מפרעות הפרהוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 20:41 כ באב התשפג

מאי גולן נסערת: "אמא שלי יכלה לקבל התקף לב בגלל המטונפות האלה"
מאי גולן, צילום: פלאש 90. תומר נאומבורג

השרה מאי גולן הגיבה הערב (ב') לעימות בינה ובין מפגינים נגד הרפורמה המשפטית מוקדם יותר בנתב"ג. בריאיון בתוכנית שבע עם איילה בכאן 11 אמרה גולן: "אימא שלי אמרה לי שהיא הרגישה שמחלצים אותה מפרעות הפרהוד. אני ספגתי הרבה ואני סופגת הרבה, אבל אני לא אספוג שישפילו את אימא שלי".

"הצמידו לי טלפון לפנים, זו אלימות"

בסרטונים שהועלו לרשת נראת גולן מתעמתת עם המפגינות שתקפו אותה בנמל התעופה, כשלא ברור מה ראה בדיוק ברגעים הדרמטיים. "אמא שלי יכלה לקבל התקף לב בגלל המטונפות האלה", אמרה גולן. "הצמידו לי טלפון לפנים, זו אלימות", הוסיפה. עוד אמרה השרה כי זו לא הפעם הראשונה שהיא מותקפת על ידי מפגינים. "בעפולה ניסו לתקוף אותי והטיחו מקלות באוטו", סיפרה. "אומרים לי שאני פרחה, עילגת ובורה. הם צריכים להתבייש", הוסיפה.

צפו בראיון:

"אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית!"

לאחר שהסרטון הופץ ברשתות, כתבה גולן בציוץ בטוויטר: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים?! לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי!".

גולן הוסיפה: "הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות הנוסעים שצפו במתרחש וגם הזדעזעו ועודדו אותי להמשיך ולשבת במקום בו אני ואימי אכלנו. אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית! יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים: ואף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".