עימות בנתב"ג בין מאי גולן למפגינה: "משת"פית של דיקטטור"

השרה לקידום מעמד האישה שהתה בנמל התעופה עם אימה, ומפגינה קראה לעברה "בושה" | בסרטון שהופץ מתועדת גולן כשהיא משיבה למפגינה: "עד אמא שלי" | צפו בסרטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 15:20 כ באב התשפג

עימות בנתב"ג בין מאי גולן למפגינה: "משת"פית של דיקטטור"
מאי גולן בשדה התעופה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השרה לקידום מעמד האישה, מאי גולן, ואמה תועדו היום (ב') בשדה התעופה, כאשר מפגינה צועקת לעבר השרה "בושה", וכן "משת"פית של דיקטטור, נגד זכויות נשים". במקום התפתח עימות כאשר גולן לא נשארה חייבת וצעקה לעבר המפגינה "עד אמא שלי".

צפו בעימות החריג:

"אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית!"

מלשכתה של השרה גולן נמסר אודות המקרה: "השרה מאי גולן הותקפה בשדה התעופה ביחד עם אמה בת ה-76 באמצע טרמינל 1 לעיני רבים. השרה הגנה בגופה על אמה מפני 2 אנרכיסטיות שקיללו, צרחו ואיימו. אבטחת השדה הגיעה למקום והגנה על השרה גולן ואימה והסיטואציה הסתיימה כשחצי טרמינל נעמד ומחא כפיים לשרה גולן שסירבה להתפנות מהמקום. ממונה התורן נפצע בידו מאלימות האנרכיסטיות".

לאחר שהסרטון הופץ ברשתות, כתבה גולן בציוץ בטוויטר: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים?! לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי!".

מאי גולן

מאי גולן במליאת הכנסת | צילום: Hadas Parush/Flash90

גולן הוסיפה: "הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות הנוסעים שצפו במתרחש וגם הזדעזעו ועודדו אותי להמשיך ולשבת במקום בו אני ואימי אכלנו. אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית! יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים: ואף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".