"לכו תעשו שלום עם מחבלים": השר אליהו פוצץ ראיון עם גיא פלג

שר המורשת, הרב עמיחי אליהו, פוצץ ראיון בשידור חי לעיתונאי גיא פלג לאחר שהתפתח בין השניים עימות חריף סביב הישגי הקואליציה בכנס הקיץ: "לא יקירך ולא אחיך, אנחנו ננתק את השיחה פה עד שתלמד להיות אדם מכובד"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/08/23 09:32 טז באב התשפג

"לכו תעשו שלום עם מחבלים": השר אליהו פוצץ ראיון עם גיא פלג
השר עמיחי אליהו וגיא פלג | , צילום: Flash 90

שר המורשת, עמיחי אליהו התראיין הבוקר (ה') לרדיו 103FM ושוחח עם העיתונאי גיא פלג , בין היתר השניים שוחחו על המתקפות של חברי הכנסת בוארון וסון הר-מלך נגד אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס והישגי הקואליציה בכנס הקיץ. במהלך השיחה, התפתח עימות חריף בין השניים שבעקבותיו החליט השר לפוצץ את הראיון.

"לכו תעשו שלום עם מחבלים ורוצחי ילדים"

במהלך השיחה, טען העיתונאי כי בניגוד לאמירות של חברי הקואליציה, המצב במדינת ישראל חמור בהרבה תחומים והזכיר כי בחברה הערבית נרצחו 140 בני אדם בחצי שנה. "החברה הערבית אנחנו אשמים?", תקף השר אליהו, "מי העלים עין מהפרוטקשן? מי נתן להם את הנשקים האלה? מי מכר לנו הזיות?". בשלב הזה של השיחה, התפתח עימות בין השניים לאחר שהשר אליהו כינה את פלג "יקירי". "אתה לא אח שלי ואל תקרא לי יקירי ואחי", הבהיר פלג.

השר אליהו

השר אליהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות דבריו, השר אליהו תקף בחריפות: "לא יקירך ולא אחיך, תדע לכבד בן אדם כבן אדם. אתה לא יודע לכבד, אתה מתפרץ לדברים שלי. אנחנו ננתק את השיחה פה עד שתלמד להיות אדם מכובד. לכו תעשו שלום עם מחבלים ורוצחי ילדים ולא תדעו לדבר עם אחים שלכם שמדברים איתכם בצורה מכובדת". פלג ענה בהתרעמות: "ננתק את השיחה פה עד שתלמד להיות אדם מכבד".