נתניהו מגנה את הח"כים שתקפו את האלוף: "ההשתלחות בו אינה מקובלת"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו פרסם הודעת גינוי נגד הח"כים מהקואליציה שתקפו את אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס: "הוא קצין מצוין ומוערך שפועל ללא הרף להגן על אזרחי ישראל באשר הם"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 20:34 טו באב התשפג

נתניהו מגנה את הח"כים שתקפו את האלוף: "ההשתלחות בו אינה מקובלת"
נתניהו, צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL

המתקפה על מפקד פיקוד מרכז: חבר הכנסת מהליכוד, אביחי בוארון תקף אתמול (ג') בראיון את אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, והאשים אותו כי "יותר חשוב לו לאפשר חופש תנועה לפלשתינים על פני שמירה הרמטית לביטחון ישראלים". בנוסף חבר הכנסת לימור סון הר המלך טענה הבוקר כי האלוף ואמרה כי הוא "מגבה מחבלים". בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב הודעה בו מגנה את הח"כים שתקפו את מפקד פיקוד מרכז.

"ההשתלחות באלוף יהודה פוקס אינה מקובלת ואינה ראויה" כתב נתניהו. ראש הממשלה ציין בהודעתו כי האלוף פוקס הוא קצין מצוין ומוערך שפועל ללא הרף להגן על אזרחי ישראל באשר הם".

יהודה פוקס

יהודה פוקס צילום: דובר צה"ל

הח"כית הסרוגה במתקפה חריגה: "האלוף מגבה מחבלים"

כאמור, אחרי המתקפה של חבר הכנסת אביחי בוארון מהליכוד, חברת הכנסת לימור סון הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית גיבתה חברה לקואליציה ותקפה את האלוף. האלוף פוקס מגבה מחבלים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון. אני חד משמעי מגבה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו"ש הפלשתינים - ונגד התושבים היהודים", אמרה הר מלך הבוקר לישראל כהן וארלנגר ב"קול ברמה".

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90 Yonatan Sindel/Flash90

ההודעה החריגה של הרמטכ"ל: אין לה שחר

בעקבות המתקפה של ח"כ בוארון על פוקס, הרמטכ"ל הרצי הלוי הוציא אתמול הודעת גינוי חריגה. "מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז", אמר הרמטכ"ל, האלוף יהודה פוקס, הוא מפקד לוחם, ערכי ומצטיין, אשר תחת פיקודו, מפקדי צה"ל וחייליו פועלים לילות כימים להבטיח את ביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון. כל אמירה אשר מטילה דופי בשיקוליו של האלוף ובמחויבותו לביטחון אזרחי ישראל - ראויה לכל גינוי ואין לה שחר".