הח"כית הסרוגה במתקפה חריגה: "האלוף מגבה מחבלים"

המתקפה של חברי הקואליציה על מפקד פיקוד מרכז האלוף יהודה פוקס נמשכת, חברת הכנסת לימור סון הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית אמרה עליו כי הוא "מתעמר בתושבי יהודה ושומרון"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/08/23 11:40 טו באב התשפג

הח"כית הסרוגה במתקפה חריגה: "האלוף מגבה מחבלים"
יהודה פוקס, צילום: דובר צה"ל

אחרי המתקפה של חבר הכנסת אביחי בוארון מהליכוד, עוד חברת כנסת בקואליציה נגד מפקד פיקוד מרכז האלוף יהודה פוקס. חברת הכנסת לימור סון הר מלך ממפלגת עוצמה יהודית גיבתה הבוקר (ד') את בוארון ותקפה את האלוף.

הר מלך אמרה הבוקר לישראל כהן וארלנגר ב"קול ברמה": "האלוף פוקס מגבה מחבלים ובצד השני מתעמר בתושבי יהודה ושומרון. אני חד משמעי מגבה את דבריו של ח"כ אביחי בוארון. באופן עקבי יש דאגה לרווחתם של תושבי איו"ש הפלשתינים - ונגד התושבים היהודים".

לימור סון הר מלך

לימור סון הר מלך צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ההודעה החריגה של הרמטכ"ל: אין לה שחר

הרמטכ"ל הרצי הלוי הוציא אתמול הודעת גינוי חריגה נגד בוארון וכתב: "מגנה בכל תוקף את האמירה של חבר הכנסת אביחי בוארון כלפי מפקד פיקוד המרכז. האלוף יהודה פוקס, הוא מפקד לוחם, ערכי ומצטיין, אשר תחת פיקודו, מפקדי צה"ל וחייליו פועלים לילות כימים להבטיח את ביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון. כל אמירה אשר מטילה דופי בשיקוליו של האלוף ובמחויבותו לביטחון אזרחי ישראל - ראויה לכל גינוי ואין לה שחר".

שר הביטחון גלנט הוסיף: "מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס הוא קצין מקצועי ורב זכויות. האלוף פוקס מקדיש את חייו להגנת עם ישראל - מגנה בתוקף את ההתקפות משוללות היסוד עליו מצד גורמים פוליטיים חסרי אחריות. כל התקפה על קציני צה"ל ע"י אישי ציבור מערערת את ביטחון ישראל".