אביב גפן התפוצץ על ערוץ 14: "רוב העם לא רוצה אותו"

אחרי שחברות ענק החליטו להחרים את ערוץ 14 - השר לביטחון לאומי הביע את עמדתו בעניין. מי שהחליט להגיב לו - היה הזמר אביב גפן, שעקץ: "אתה מעולם לא היית חזק בנתונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/23 14:48 טו באב התשפג

אביב גפן התפוצץ על ערוץ 14: "רוב העם לא רוצה אותו"
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

אם בשבוע שעבר המדינה נחלקה בין תומכי עילת הסבירות לבין מתנגדיה הנחרצים - בימים האחרונים העם חצוי בין מעריצי ואוהדי ערוץ 14 - לבין שונאיו. ערוץ הטלוויזיה שמזוהה בתמיכתו בממשלה סיפק לאחרונה לא מעט אמירות שנויות במחלוקת, שהובילו לכך שחברות ענק בשוק הישראלי כדוגמת "שטראוס", החליטו להחרים אותו ולהפסיק את פרסומיהם בערוץ.

צילום: תומר שלום

"ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה"

המחלוקת גלשה גם לרשתות החברתיות ולא פסחה על פוליטיקאים ואנשי תרבות מכל הקשת הפוליטית, ביניהם גם השר בן גביר והזמר אביב גפן. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "צריך להפסיק את התופעה המגונה בה חברות פרטיות שמתפרנסות על ידי כלל הציבור ומחרימות את ערוץ 14 שמייצג את דעתו של רוב העם", כתב, ויצא בקריאה: "אי אפשר להתפרנס מציבור ובו בזמן להחרים אותו. הציבור צריך להפסיק לפרנס חברות מחרימות. מי שמחרים - מוחרם".

אביב גפן מיהר להגיב בציוץ משלו, ותקף: "רוב העם לא צופה בערוץ 14 אבל אתה מעולם לא היית חזק בנתונים", עקץ. עוד כתב: "ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה למשטר שרוב העם לא רוצה, לא מימין ולא משמאל. המפרסמים מקדמים שם קיטוב, שסע בעם ושנאת האחר", טען הזמר. "לכל אורך ההיסטוריה במשטרים דיקטטורים היו ערוצים מסוג זה. נפגש בבחירות הבאות".