"לא מתבייש להגיד - טעיתי!": השף חזר בו ויסגור את המסעדה בערב תשעה באב

השף חיים כהן הכריז כי טעה, ועדכן כי בניגוד להחלטתו הראשונית הוא לא יפתח הערב את המסעדה שבבעלותו: "אנחנו סוגרים הערב את יפו תל אביב - כצעד לקירוב לבבות... ולכל נבחרינו - תסתכלו מה קורה לנו ואצלנו - תורידו את הלהבות ואולי תתפשרו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/07/23 16:25 ח באב התשפג

"לא מתבייש להגיד - טעיתי!": השף חזר בו ויסגור את המסעדה בערב תשעה באב
השף חיים כהן, צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

מזה חודשים ארוכים שהמתח בין המגזרים השונים עולה, ונדמה כי בערב תשעה באב ה'תשפ"ג נשבר שיא בהקצנה. אחרי נזקים כלכליים שספגו בעלי המסעדות בשל המחאה נגד הרפורמה המשפטית, מספר מסעדנים תל אביביים הודיעו אתמול כי ייפתחו את המסעדות בבעלותם כרגיל בערב תשעה באב על אף שהתקנות אוסרות על כך, כך לפי פרסום של "כלכליסט". אחד מהם הוא השף חיים כהן, שהודיע היום בצהריים (ד') כי הוא חוזר בו, ולא יפתח את המסעדה שבבעלותו, "יפו תל אביב". 

"לא מתבייש להגיד - טעיתי!"

"אנחנו סוגרים הערב את יפו תל אביב - כצעד לקירוב לבבות", הכריז השף כהן בחשבון האינסטגרם שלו. "מילה שנשמעת כקלישאה היום - אבל לוותר עליה בשבילי זה כמו לוותר על מדינת ישראל. לכבוד כל מי שטובת המדינה עומדת לנגד עיניו - אני קורא להרגע - הלוואי שכל האנרגיה של השנאה והחרמות שמסתובבת ברשת ובכלל היתה מופנית לקירוב לבבות!". 

כהן לא עצר, והמשיך: "לא מתבייש להגיד - טעיתי! יש לערב הזה משמעות לחלק נכבד של העם ואני מכבד את זה. מתפשר וסוגר את יפו תל אביב. ולכל נבחרינו - אני פונה בבקשה - תסתכלו מה קורה לנו ואצלנו - תורידו את הלהבות - ואולי אולי - תתפשרו. אני מייחל לאותה הרוח - לכבוד כל העם שלנו! כי אין לנו ארץ אחרת!".