אור אוחנה ועדי עצמי, שהפכו בשנה האחרונה לאחד הזוגות המזוהים והאהובים בריאליטי המקומי בעקבות השתתפותם ב"מירוץ למיליון", חגגו היום (ד') עשור לזוגיות שלהם. השניים כזכור סיימו במקום השני של העונה האהוב, אך מאז ממשיכים למשוך תשומת לב גם אחרי סיום השידורים.
לרגל ציון הדרך המרגש, פרסמה עצמי פוסט אישי באינסטגרם בו פתחה את הלב ושיתפה במסע הזוגי שעברו יחד לאורך השנים. "10 שנים באבי, אתה קולט?", כתבה. "אני הגעתי עם ערמות של אגו ואתה עם חלומות שלא הבנתי. נפלנו, קמנו ואנחנו עדיין ממשיכים".
"לעוד המון שנים יחד"
בהמשך הפוסט התייחסה עצמי גם לשנה האחרונה ולחוויה המשותפת סביב ההשתתפות בתוכנית הריאליטי: "אבל השנה במיוחד, אחרי שרצנו את העולם והכל התנקז לרגע אחד של שלוש שניות, הבנתי למה הלב שלי בחר בך. זה הניצחון שלנו". היא הוסיפה גם התייחסות לחיי המשפחה והזוגיות היומיומית: "אתה האבא הכי טוב והחבר הכי טוב. לא תמיד קל, אבל בוחרים כל בוקר להצליח את זה. לעוד המון שנים ביחד אהובי".
אוחנה ועצמי הפכו לאחד הזוגות המדוברים בעקבות השתתפותם ב"מירוץ למיליון", שם הגיעו כאמור למקום השני אחרי טום שלח ואלמוג אוחיון. מאז סיום העונה, השניים המשיכו לבסס נוכחות ציבורית, כאשר עצמי אף הרחיבה את פעילותה העסקית והשיקה מותג עצמאי בתחום טיפוח השיער לצד קמפיינים מסחריים נוספים.