חסם עם הרכב: ראש העיר הגיע למתחם ביג ומנע את סגירתו

ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן חסם באמצעות רכבו את המחסום למתחם ביג בעיר, כדי לאפשר לתושבים להיכנס למקום ולעסקים לפעול כרגיל - על אף השביתה של המרכז המסחרי | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 16:45 ו באב התשפג

חסם עם הרכב: ראש העיר הגיע למתחם ביג ומנע את סגירתו
אביחי שטרן ראש עיריית קריית שמונה, צילום: ללא

על רקע ההצבעות בכנסת היום, בסיומן עבר חוק צמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה ושלישית, רשת קניוני ביג יצאה בשביתה ונעלה את שערי מרכזי הקניות שלה, במטרה למנוע מהלקוחות והעסקים להיכנס ולנהל מסחר כרגיל.

בתוך כך, ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, הגיע למרכז הקניות ביג בעיר, על מנת לסייע לבעלי העסקים של קריית שמונה. בסרטון שפורסם נראה שטרן כשהוא חוסם באמצעות רכבו הפרטי את המחסום של המרכז המסחרי, וכך למעשה מאפשר ללקוחות לעבור.

צפו בסרטון:

"תתביישו. דמוקרטיה זו לא כפייה, אלימות, ניתוק חשמל והברחת לקוחות"

שטרן אמר כי, "תתביישו. דמוקרטיה זו לא כפייה, אלימות, ניתוק חשמל והברחת לקוחות". עוד אמר ראש עיריית קריית שמונה: "זכותכם להחזיק בדעה פוליטית, זכותכם להפגין - אבל לא על חשבון תושבי קירית שמונה, לא על חשבון בעלי עסקים שרק רוצים להתפרנס בכבוד. קורא לכולכם להצטרף אליי ולהגיע לתמוך בעסקים".

נזכיר כי לפני שבוע וחצי, תעודים שהופצו ברשת נראים אזרחים שבתגובה לחסימות הכבישים, החליטו לחסום כניסות לקיבוצים. בין היתר, החליטו כמה תושבים מקריית שמונה לחסום את הכניסה לקיבוץ כפר גלעדי. בתיעוד שעלה לרשת נשמע אומר אחד החוסמים כי "אם אתם חושבים שאנחנו פראיירים, יש לכם טעות, מי שיחסום לנו את העיר אנחנו נחסום לו את הנשמה, נגמר הסרט".