תיעוד קשה: מפגינים תקפו באלימות בכיר בערוץ 14 ואת בנו הקטן

קבוצה של פעילי המחאה התנפלו באלימות על רכבו של נציג הבעלים של ערוץ 14 נתנאל סימן טוב תוך כדי צעקות על משפחתו | בנו בן ה-3 שהיה ברכב לקה בחרדה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 09/07/23 12:55 כ בתמוז התשפג

תיעוד קשה: מפגינים תקפו באלימות בכיר בערוץ 14 ואת בנו הקטן
צילום: ללא

תיעוד קשה: קבוצה של עשרות פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הפגינו ביום שישי האחרון ברמת השרון מול ביתו של נתנאל סימן טוב, נציג הבעלים של ערוץ עכשיו 14. בעת שיצא יחד עם משפחתו לכיוון הרכב, החלו המפגינים להתנפל על הרכב באלימות, חסמו את הכביש בניגוד לחוק ותקפו, בין היתר במקלות של דגלים את הרכב, תוך כדי צעקות על יושבי הרכב. בנו בן ה-3 של סימן טוב ששהה ברכב לקה בחרדה ותלונה בנושא הוגשה הבוקר במשטרת ישראל.

צפו בתיעוד:

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר קרא לחקור את המקרה. "אני מגנה בכל תוקף אירועי אלימות של מפגינים. יש לי אפס סובלנות באירועים מסוג אלו. ביקשתי כעת מהמשטרה לבדוק את המקרה ולטפל בכך במיידי. מחאה חוקית כן. אלימות לא".

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14 צילום: יח"צ ערוץ 14

"אם תחליט הממשלה לחוקק - התגובה של עם ישראל תהיה עוצמתית"

נזכיר כי אחרי שחוק עילת הסבירות עבר השבוע בוועדת חוקה, מארגני המחאה הודיעו כי ביום שלישי מתוכנן "יום התנגדות" נוסף שיכלול הפגנות, חסימות ושיבושים בכל רחבי הארץ. לפי הודעתם, ביום שלישי הקרוב, החל מהשעה 8:00 בבוקר, יתקיימו הפגנות, צעדות, שיירות ושיבושים ברחבי הארץ. בשעה 16:00 מתוכננת הפגנה בנמל התעופה בן גוריון, והחל מהשעה 20:00 יתקיימו הפגנות וצעדות בערים שונות.

הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים, השבוע |

הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים, השבוע | צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מארגני המחאה כתבו: "ארגוני המאבק בדיקטטורה קוראים היום קריאה אחרונה לממשלת ישראל לעצור את החקיקה, ולא להביא להצבעה בקריאה ראשונה את החוק הדיקטטורי הראשון שיתן לממשלה צ’ק פתוח לפעול בחוסר סבירות קיצוני. אם תחליט הממשלה לחוקק - התגובה של עם ישראל תהיה עוצמתית. חקיקה בניגוד לרצון העם תהפוך את הממשלה המכהנת לממשלה לא לגיטימית, והתגובה הציבורית תהיה בהתאם".