מחריד: עכברים אכלו ספר תורה בבני ברק

מתפללים באחד מבתי הכנסיות בבני ברק גילו לתדהמתם כי אחד מספרי התורה נאכל על ידי עכברושים | יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד: "רבע מיליון תושבים סובלים ממכה נוראית ולאף אחד לא אכפת"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 05/07/23 15:05 טז בתמוז התשפג

מחריד: עכברים אכלו ספר תורה בבני ברק
עכברוש, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מכת העכברושים בבני ברק מחמירה: בתקופה האחרונה תושבי בני ברק סובלים ממכת עכברושים וחולדות חמורה שמתפשטת ברחבי העיר. בתוך כך, מתפללים באחד מבתי הכנסיות בבני ברק גילו הבוקר (ד') לתדהמתם כי אחד מספרי התורה נאכל על ידי העכברושים. 

צילום: ללא

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד אשר מוביל את המאבק במכת המכרסמים בעיר קרא לממשלה לטפל במצב. "רבע מיליון תושבי בני ברק סובלים ממכה נוראית של חולדות ועכברושים שמסכנים חיי אדם ולאף אחד לא אכפת. אני קורא לממשלת ישראל להכריז על בני ברק כאיזור מסוכן ולהוציא צו שיחייב את עסקני העירייה לטפל מיידית במיגור המכה".

שמעו זעקות באמצע הלילה וגילו - בת השנתיים ננשכה על ידי עכברוש

כאמור, בתקופה האחרונה תושבי העיר בני ברק סובלים ממכת עכברושים חמורה. לפני כשלושה שבועות, ננשכה ילדה בת שנתיים וחצי בשעה שישנה במיטת. אב המשפחה סיפר כי שמע את זעקותיה של בתו ממיטתו וכשהגיע נחרד לגלות כי היא שותתת דם בכל גופה. בת השנתיים הובהלה לבית החולים, שם הוחלט על אשפוז מיידי שלה. 

צילום: טנא תקשורת

האב סיפר כי התריע שוב ושוב לעירייה בנושא, וטען כי העירייה "פשוט לא עשתה כלום". "אנחנו חוששים לחזור הביתה. המצב לא יכול להישאר כך - ילד עוד ימות בגלל זה" אמר בכאב. יצוין כי בתקופה האחרונה חלה החמרה משמעותית במכת החולדות בבני ברק ובעקבותיה נרשמה עליה חדה במקרי הנשיכה בעיר, ובהם פעוט בן שנתיים שננשך בגן בו התחנך ובן ארבע שננשך בגן השעשועים, שניהם נזקקו לטיפול רפואי דחוף.