שמעו זעקות באמצע הלילה וגילו - בת השנתיים ננשכה על ידי עכברוש

מכת עכברושים בבני ברק - ילדה בת שנתיים ננשכה בלילה במיטתה בכל גופה ואושפזה בבית חולים: "אנחנו חוששים לחזור הביתה. המצב לא יכול להישאר כך - ילד עוד ימות בגלל זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 16:31 כד בסיון התשפג

שמעו זעקות באמצע הלילה וגילו - בת השנתיים ננשכה על ידי עכברוש
נשיכות עכברוש, צילום: טנא תקשורת

מכת העכברושים בבני ברק מחמירה: הלילה (ג') ננשכה ילדה בת שנתיים וחצי בשעה שישנה במיטתה, אב המשפחה סיפר כי שמע  זעקות ממיטת הילדה וכשהגיע נחרד לגלות כי ביתו שותתת דם בכל גופה. בת השנתיים הובהלה לבית החולים, שם הוחלט על אשפוז מיידי שלה. 

"אנחנו חוששים לחזור הביתה"

האב סיפר כי התריע שוב ושוב לעירייה בנושא, וטען כי העירייה "פשוט לא עשתה כלום". "אנחנו חוששים לחזור הביתה. המצב לא יכול להישאר כך - ילד עוד ימות בגלל זה" אמר בכאב. יצוין כי בתקופה האחרונה חלה החמרה משמעותית במכת החולדות בבני ברק ובעקבותיה נרשמה עליה חדה במקרי הנשיכה בעיר, ובהם פעוט בן שנתיים שננשך בגן בו התחנך ובן ארבע שננשך בגן השעשועים, שניהם נזקקו לטיפול רפואי דחוף.

עכברוש, אילוסטרציה

עכברוש, אילוסטרציה צילום: shutterstock

יעקב וידר חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד שנאבק בעניין אמר בתגובה כי, "רבע מיליון תושבי בני ברק סובלים ממכה נוראית של חולדות ועכברושים שמסכנים חיי אדם ולאף אחד לא אכפת". לדבריו: " אני קורא לממשלת ישראל להכריז על בני ברק כאזור מסוכן ולהוציא צו שיחייב את עסקני העירייה לטפל מיידית במיגור המכה".