הסרוג שמתמודד לראשות העיר הדרומית: "המחיר שווה את זה"

יאיר מעיין הודיע על פרישה מתפקידו כראש מנהל הבדואים ועל התמודדותו לראשות העיר ערד, מול ראש העיר המכהן ניסן בן-חמו שמייצג את הציבור החילוני בעיר | "אני יודע בדיוק לאיזו בריכה אני קופץ אבל המחיר שווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 16:08 ט בתמוז התשפג

הסרוג שמתמודד לראשות העיר הדרומית: "המחיר שווה את זה"
יאיר מעיין, צילום: שרון גבאי

יאיר מעיין, שכיהן כראש מנהלת הבדואים, יפרוש מתפקידו, כך נודע היום (ד') ל"חדשות כיפה", על מנת להתמודד לתפקיד ראשות העיר מול ראש העיר המכהן, ניסן בן חמו, מטעם "יש עתיד" שחרת על דגלו את שמירת צביונה החילוני של ערד. מעיין, דתי לאומי שמעתיק כעת את מגורי משפחתו לערד לצורך הבחירות, כיהן בתפקידים נוספים בשירות הציבורי, בהם מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות ומנכ"ל עיריית ירושלים. "אני לא איש פוליטי ולא מחויב לאף מפלגה. רק טובת הנגב המזרחי עומדת לנגד עיניי ואשתף פעולה עם כלל הציבור והקהילות בערד", אומר מעיין.

"המחיר שווה את מה שנוכל לעשות למען העיר הזו"

"ב-7 השנים האחרונות שימשתי כמנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. כתושב הנגב בעצמי, עקבתי בעצב אחרי שקיעתה של העיר ערד, מי שהייתה אחת מערי הדגל של הדרום בשנות ה- 90: הגירה שלילית חריפה, קריסה חדה בתקציבי העיר, קיפאון עמוק בפיתוח העיר, סגירת מקורות תעסוקה ובנייה אפסית למגורים", אמר מעיין. לדבריו: "בימים אלה אני עובר לגור בערד ומתארגן לקראת ההתמודדות שלי לראשות העיר. אני יודע בדיוק לאיזו בריכה אני קופץ, אבל המחיר שווה את מה שנוכל לעשות למען העיר הזו".

ערד

ערד צילום: Moshe Shai/FLASH9