כך תצליחו להתחבר בכל זאת: תקלה נרחבת בוואטסאפ ווב

משתמשים מדווחים על תקלה בהתחברות לשירות "וואטסאפ ווב" - כשהחיבור של אפליקציית המסרים למחשב נתקע | כך ניתן בכל זאת להתחבר בכל זאת דרך מחשבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 11:43 ג בתמוז התשפג

כך תצליחו להתחבר בכל זאת: תקלה נרחבת בוואטסאפ ווב
וואטסאפ.שימו לב, צילום: shutterstock

משתמשים בישראל מדווחים על תקלה נרחבת בוואטסאפ ווב - כשהם לא מצליחים להתחבר מהדפדפנים. גרסת האפליקציה הן באנדרואיד והן במחשבים עובדת כרגיל. ממטא, אין עדיין תגובה לנושא ולא ברור עד מתי התקלה תמשך. אם אתם בכל זאת צריכים להשתמש בוואטסאפ דרך המחשב, תורידו את אפליקציית "דסקטופ" של וואטסאפ למחשבים, שעובדת בצורה תקינה. 

צילום: ללא

להתכתב - מבלי לחשוף את מספרי הטלפון 

לאחרונה נחשף עידכון חדש לאפליקציה שאמור לשנות את חוויית השימוש. מדובר בעדכון שעוד עובדים על פיתוחו בחברה, שמאפשר הגדרת שם משתמש בחשבון- תחת האפשרות, "WhatsApp username". בכך למעשה יוכלו המשתמשים להתכתב מבלי לחשוף את מספרי הטלפון זה של זה, ולשמור על התקשורת בתוך מסגרת האפליקציה בלבד, זאת בניגוד למצב כיום, שכאשר רוצים לשוחח עם אדם אחר באפליקציה חייבים את מספר הטלפון האישי שלו. בכך, למעשה, וואטסאפ תדמה יותר ליריבתה "טלגרם" בה חיפוש החברים הוא לפי שם המשתמש ולא לפי מספר הטלפון. 

מלבד זאת, עדכון חדש נוסף ישים סוף לפאדיחות, כשצילומי המסך מהוואטסאפ מגיעים בטעות לחבר הלא נכון: פיצ'ר חדש של האפליקציה, יאפשר לשתף מסך ישירות במהלך שיחות ווידאו, כך תוך כדי שיחה יוכלו המשתמשים להציג זה לזה את הודעות והצ'אטים הרלוונטיים. בימים אלו החברה עובדת על העדכון שזמין כעת עבור מספר בודקי בטא.