סיפורי הנרצחים "לא האמנתי שזו תהיה התמונה האחרונה שלנו"

מנהל הפינה החמה לחיילים במצפה יריחו שלמה בראון מספר על הקשר המיוחד שלו עם הראל מסעוד הי"ד, שנרצח בפיגוע הקטלני ליד עלי: "הוא ביקש להצטלם איתי כשאנחנו מחובקים וכנראה שהוא חשב שזו תהיה התמונה האחרונה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 21/06/23 12:52 ב בתמוז התשפג

"לא האמנתי שזו תהיה התמונה האחרונה שלנו"
צילום: באדיבות המשפחה

הראל מסעוד, בן 21 מיד בנימין וחייל משוחרר, נרצח אתמול (ג') בפיגוע הקטלני בתחנת הדלק ליד היישוב עלי. הראל השתחרר לפני כחודשיים מצה"ל ושירת ביחידת "ספר המדבר", והנוכחות שלו ב"צילה של ברוריה", הפינה החמה לחיילים במצפה יריחו, הייתה מורגשת בכל עת שביקר במקום. בשיחה עם "חדשות כיפה", מספר מנהל הפינה החמה, שלמה בראון על הקשר המיוחד שלו עם הראל.

"קשה להגיד שזה היה ואיננו"

"הראל היה בא לפינה החמה הרבה פעמים", פותח שלמה את דבריו, "כל פעם שהיה מגיע היה צועק בחיוך: 'שלמה אני מת מרעב'. הייתי שואל לו 'טוסט אחד או שניים?' והוא היה משיב בצחוק 'לפחות שלושה או ארבעה טוסטים תכין לי'. הוא היה בדרן, תמיד עם חוש הומור. הוא מצא חן בעיניי עם החיוך שלו והפתיחות. תמיד הייתי שואל אותו מתי יקפוץ שוב לבקר". 

הראל בפינה החמה

הראל מסעוד הי"ד בפינה החמה עם חבריו לצוות צילום: ללא

"לא האמנתי שזו תהיה תמונת המזכרת שלנו"

שלמה מספר על התמונה האחרונה שהצטלם יחד עם הראל הי"ד. "תמיד כשאני מגיע לפינות החמות, אני מצלם את החיילים, ולפעמים אני מצטלם יחד איתם. לפני כחודש וחצי, הראל ביקש להצטלם איתי כשאנחנו מחובקים וכנראה שהוא חשב שזו תהיה התמונה האחרונה. לא האמנתי שזו תהיה תמונת המזכרת שלנו".

הראל מסעוד הי"ד (שני מימין) עם שלמה (שני משמאל)

הראל מסעוד הי"ד עם שלמה (שני משמאל) צילום: ללא

בסיום דבריו, משתף שלמה בקושי להתרגל לחסרונו. "עברתי הרבה דברים בחיים, אבל לדבר עליו בלשון עבר זה קשה,  קשה להגיד שזה היה ואיננו. מדובר בחמד של בחור, אישיות ממש מיוחדת. הוא השאיר אחריו טעם מאוד טוב מהאישיות שלו בפינה החמה".