"רצחת לי את הנשמה": כתובות גרפיטי רוססו על בית הרב טאו

במהלך הלילה אלמונים ריססו על פתח ביתו של נשיא ישיבת "הר המור" בירושלים כתובות גרפיטי, ובהן נכתב בין היתר: "הרב טאו אנס אותי" | המשטרה חוקרת את האירועים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 10:23 א בתמוז התשפג

"רצחת לי את הנשמה": כתובות גרפיטי רוססו על בית הרב טאו
הרב טאו, כתובות רוססו על ביתו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אלמונים שהגיעו הלילה (ב') לביתו של הרב צבי טאו בירושלים, ריססו כתובות גרפיטי בכניסה לביתו של הרב. בין היתר רוססו כתובות קשות כמו: "רצחת לי את הנשמה", "הרגת אותנו" ועוד כתובות המאשימות את הרב טאו באונס ומעשים קשים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

נזכיר כי נגד הרב טאו נפתחה חקירת משטרה. ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 הסתיימה לפני כשבוע החקירה בעניינו של הרב בחשד לביצוע עבירות מין. החקירה, אשר החלה לפני כחצי שנה, נפתחה עם קבלת תלונות משתי נשים, אשר טענו כי הרב ביצע בהן עבירות מין.

הכתובות על ביתו של הרב טאו

הכתובות על ביתו של הרב טאו | צילום: מתוך הטלגרם של יאיר שרקי

התיק הועבר לעיון והחלטת פרקליטות מחוז ירושלים

במסגרת החקירה בוצעו פעולות חקירה רבות ובכללן, גביית הודעות ממעורבים רבים  וחקירת הרב בחשד לביצוע עבירות אינוס, תקיפה בנסיבות מחמירות, חטיפה ומעשה מגונה בקטין. עם סיום החקירה התיק הועבר לעיון והחלטת פרקליטות מחוז ירושלים. נזכיר כי בחודש מרץ האחרון, היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, זימנה את הרב צבי ישראל טאו בחשד לביצוע עבירות מין לחקירת אזהרה במשרדי היחידה. בסיום חקירתו שוחרר בערבויות.

הכתובות שרוססו על ביתו של הרב טאו

הכתובות שרוססו על ביתו של הרב טאו | צילום: מתוך הטלגרם של יאיר שרקי