סמוך לגן החיות: שריפה חריגה בירושלים - אזרחים פונו

על שריפת חורש וצמחייה גדולה בשטח פתוח שמתפשטת בין עין לבן לגן החיות והאקווריום גרמה להקפצת כוחות גדולים למקום. אזרחים פונו מאחר והשריפה מסכנת את שכונת משואה.  גן החיות: בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 16:59 כו בסיון התשפג

סמוך לגן החיות: שריפה חריגה בירושלים - אזרחים פונו
מטוןס כיבוי, ארכיון, צילום: Ofer Zidon/FLASH90

סמוך לשעה 15:20 התקבל דיווח במוקד 102 על שריפת חורש וצמחייה גדולה בשטח פתוח שמתפשטת בין עין לבן לגן החיות והאקווריום בירושלים. 10 צוותי כיבוי והצלה מתחנות מרחב הבירה הוזנקו לזירה כשבנוסף 4 מטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של כבאות והצלה לישראל, מסייעים ללוחמי האש ע"י פעולות כיבוי מהאוויר.

אין סכנה לחיות

בשלב זה, השריפה מסכנת את שכונת משואה שם פונו אזרחים, את האקווריום וגן החיות התנ"כי. לוחמי האש נאבקים בלהבות ומרכזים מאמץ לבלום את חזית האש. בכיבוי האש מדגישים כי "אין פינוי של החיות בגן ובאקווריום. לוחמי האש מבצעים הגנה היקפית על גן החיות והאקווריום, וחוצצים בין הלהבות לבעלי החיים, בשלב זה אין  סכנה מיידית לבעלי החיים".

גן החיות התנ"כי

גן החיות התנ"כי, אין סכנה לחיות. צילום: פלאש 90

המשטרה סגרה את רחוב אהרון שולוב וכביש הגישה לגן החיות

בעקבות השריפה, המשטרה סגרה את רחוב אהרון שולוב וכביש הגישה לגן החיות התנכ"י לתנועת כלי רכב והולכי רגל, והציבור מתבקש שלא להגיע לאזור עד לסיום הטיפול בשריפה. במשטרה מדגישים גם כן כי "אין נפגעים בשלב זה או פינוי של בעלי החיים בגן החיות. כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה להשגת שליטה על האש".

השוטרים במקום

השוטרים במקום צילום: דוברות המשטרה

גן החיות: בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים

בגן החיות התנ"כי אומרים כי: "לאור שריפת יער שפרצה בסמוך לגן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל, נקט צוות הגן משנה זהירות ופינה את כל המבקרים. כל בעלי החיים הועברו לאזורים בטוחים ונמצאים תחת השגחה של צוות הטיפול. צוותים של כיבוי אש, לרבות מטוסי כיבוי נמצאים במקום ומטפלים בשריפה".