בהלה בשערי צדק: קומה שלמה פונתה בגלל שריפה

שריפה פרצה בחדר מיון ילדים בבית החולים שערי צדק בירושלים | בהנחייתם של הכבאים, כל הקומה פונתה על ידי אנשי הביטחון ואנשי בית החולים, מהמאושפזים וכל השוהים בה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 10/06/23 22:42 כא בסיון התשפג

בהלה בשערי צדק: קומה שלמה פונתה בגלל שריפה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

הערב (מוצאי שבת) סמוך לשעה 20:45 דווח במוקד השליטה  של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים על עשן בקומה השישית של בית החולים שערי צדק בירושלים. מדיווח של אחראי הביטחון בבית החולים, נמסר, כי מוקד העשן, הוא ככל הנראה בתקרה של חדר מיון ילדים בקומה השישית. בהנחיית כבאות והצלה לישראל, פונתה הקומה על ידי ביטחון ואנשי בית החולים, מהמאושפזים וכל השוהים בה.

במקביל, הוזנקו למקום שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת "הבירה" אשר הגיעו בתוך זמן קצר למקום, חברו לאנשי הביטחון בבניין, זיהו את השריפה בתקרת הקומה, השתלטו על מוקד השריפה שלמרבה המזל לא היה גדול, פינו את העשן מהקומה ומנעו את התפשטות האש והעשן לכלל הבניין.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

"לוחמי האש מנעו פגיעה גדולה יותר במקום"

טפסר משנה אלי אדרי מפקד תחנת מרחב "הבירה", סיפר כי בעקבות פעולתם של הכבאים, נמנעה פגיעה גדולה יותר במקום. "דווח לנו על עשן שמתפשט בקומה השישית של בניין בית החולים שערי צדק במיון ילדים. בהנחייתנו, פונתה הקומה עד להגעת לוחמי האש למקום. לוחמי האש מתחנת "הבירה" אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום, השתלטו על מוקד הבעירה בתקרה האקוסטית של הקומה, ומנעו פגיעה גדולה יותר במקום."