מת מפצעיו בן ה-3 שנפצע ליד נווה צוף

מוחמד תמימי בן ה-3 שנפצע בעקבות חילופי אש סמוך ליישוב נווה צוף, מת מפצעיו | צהל מסר: "תחקור ראשוני עולה כי שני מחבלים ביצעו ירי במשך מספר דקות לעבר היישוב, כוח צה"ל זיהה את הירי והשיב בירי מסתמן שכתוצאה נפגעו שני הפלסטינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 17:22 טז בסיון התשפג

מת מפצעיו בן ה-3 שנפצע ליד נווה צוף
המסוק שפינה את הילד שנפצע, צילום: דוברות בנימין

מוחמד תמימי, הפעוט שנפצע בסוף השבוע שעבר במהלך חילופי יריות סמוך לפילבוקס בנוה צוף, מת היום (ב') מפצעיו בבית החולים תל השומר. נזכיר כי בליל חמישי האחרון, מחבלים ירו דקות ממושכות לעבר עמדה צבאית סמוך ליישוב נווה צוף, בכניסה לכפר הפלשתינאי נבי סאלח. בעקבות תחקיר צה"ל התברר כי ככל הנראה, מוחמד ואביו, כבן 40, נפצעו כתוצאה מירי כוחות צה"ל, שניסו לנטרל את המחבלים.

ילד פלשתיני בן 3 מפונה במסוק לשיבא תל השומר

שני הפלשתינאים הגיעו לשער הכניסה ליישוב, שם, לאחר פעולות החייאה ממושכות וכאשר ליבו של הפעוט חזר לפעום, חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל פונה במסוק לבי"ח שיבא בתל השומר במצב קשה ולא יציב כשהוא מונשם.  אביו פונה במצב קשה על ידי הסהר האדום לשטחי הרשות הפלשתינית.

מצה"ל נמסר כי, "מתחקור ראשוני עולה כי שני מחבלים ביצעו ירי במשך מספר דקות לעבר היישוב, כוח צה"ל זיהה את הירי והשיב בירי. מסתמן שכתוצאה מהירי של הכוח נפגעו שני הפלסטינים. צה"ל מצר על פגיעה בבלתי מעורבים ופועל למניעת אירועים מסוג זה. האירוע מתוחקר"