הסוף לחרם? בר-לב הגיע לניחום אבלים בבית הרב אדלשטיין - והתנצל

כחודש לאחר הפגנת יו"ר דירקטוריון אנג'ל מול ביתו של הרב אדלשטיין ובעקבותיה החרם החרדי, הגיעו עמר בר-לב וירון אנג'ל, בעלי החברה לניחום אבלים בבית הרב והתנצלו "אני מביע צער ומתנצל מקרב לב" | מי שארגן את המפגש וההתנצלות - הנשיא הרצוג

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 04/06/23 17:43 טו בסיון התשפג

הסוף לחרם? בר-לב הגיע לניחום אבלים בבית הרב אדלשטיין - והתנצל
עמר בר לב, התנצל, צילום: Photo by Flash90

הסערה וההתנצלות: כחודש עבר מאז החלה סערת עמר בר-לב ומאפיות אנג'ל שגרמה לחרם בציבור החרדי על מוצרי החברה, היום (א') הגיעו יו"ר החברה ירון אנג'ל יחד עם יו"ר הדירקטוריון עמר בל לב לניחום אבלים בבית הרב אדלשטיין זצ"ל לניחום אבלים והתנצלות על האירועים.

השניים הגישו למשפחתו של הרב שני מכתבים, אחד בשם החברה ואחד אישי מאת בר לב שכתב: "לפני מספר שבועות התקיימה הפגנה פוליטית בקרבת מקום מגוריו של הרב. בדיעבד נוכחתי שפרסומים שונים - שגויים, טענו שמיקום ההפגנה היה מול ביתו של הרב וכנגדו ופגעה בכבוד התורה ועקב כך גם בציבור גדול".

ח"כ פינדרוס, לא מחכה לנתניהו

ח"כ פינדרוס, לא א מקבל את ההתנצלות צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"הייתי נמנע מכך ועל כך אני מביע צער ומתנצל מקרב לב"

בר לב מוסיף: "לא זו הייתה כוונתי, התכוונתי להבעת עמדה אישית ובוודאי שלא לפגיעה או התרסה נגד גדול הדור. לו הייתי מודע מראש לסיטואציה אליה נקלענו ולתחושת הפגיעה, בוודאי שהייתי נמנע מכך ועל כך אני מביע צער ומתנצל מקרב לב" כתב בר לב במכתבו. לא כולם בציבור החרדי מקבלים את ההתנצלות וחבר הכנסת יצחק פינדרוס אמר הערב: "זה מעט מדי ומאוחר מדי. אין לציבור החרדי מה לחפש באנג'ל". העיתונאי מיכאל שמש מדווח כי מי שעומד מאחורי הביקור וההתנצלות הוא לא אחר מהנשיא יצחר הרצוג.