רוטמן תועד חוטף מגפון ממפגינה - טלי גוטליב: "כל הכבוד על האינסטינקט"

יושב ראש ועדת חוקה מבקר בניו יורק, ובמהלך ביקורו מפגינים מחו כנגדו בעקבות הרפורמה המשפטית | צבי סוכות גיבה: "האלימות והאיומים כלפיו בתקופה האחרונה זה הדבר הכי רחוק ממחאה לגטימית כלפי נבחר ציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/23 21:39 יד בסיון התשפג

רוטמן תועד חוטף מגפון ממפגינה - טלי גוטליב: "כל הכבוד על האינסטינקט"
שמחה רוטמן, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אנשים הפגינו בשבת בניו יורק נגד רוטמן - שאיבד את הסבלנות וחטף מגפון ממפגינה. המפגינים מחו מתחת לפגישה בה היה חבר הכנסת שמחה רוטמן, ומחו נגד הרפורמה המשפטית. הם הלכו בסמוך ליו"ר ועדת חוקה שבסופו של דבר חטף מגפון מאחת המפגינות.

המפגינה הגישה תלונה במשטרת ניו יורק, צבי סוכות: "תחסכו מכולנו את זעקת הקוזק הנגזל"

המפגינה שממנה חטף רוטמן את המגפון הגישה תלונה במשטרת ניו יורק בגין הטרדה, ומארגני המחאה גינו את המעשה של רוטמן. חברי קואליציה שונים גיבו את המהלך של רוטמן, ביניהם טלי גוטליב מהליכוד וצבי סוכות חברו למפלגת הציונות הדתית.

טלי גוטליב כתבה בטוויטר: "מחזקת את שמחה רוטמן. לצעוק במגפון בסמוך לאדם זו ביריונות ותקיפה לכל דבר. נמאס! כל הכבוד על האינסטינקט המהיר רוטמן. אוי אוי הצביעות של השמאל. תפגינו כאוות נפשכם על כלום או על מזג האוויר. אבל ממש ממש לא תפגעו ב-ד׳ אמותיו של אדם".

צבי סוכות כתב: "הירידה לחייו של רוטמן הפכה למכוערת מזמן. ההיצמדות עם מגפון לאוזן של כל אדם ובמיוחד לאדם דתי בליל שבת היא נבזית. האלימות והאיומים כלפיו בתקופה האחרונה זה הדבר הכי רחוק ממחאה לגטימית כלפי נבחר ציבור. תחסכו מכולנו את זעקת הקוזק הנגזל".