בני גנץ: "גורלם של המחבלים - בכלא או בקבר"

בעקבות הירצחו של תושב חרמש בפיגוע ירי בצפון השומרון, במערכת הפוליטית מגיבים. בני גנץ: " מול הטרור ומבקשי רעתנו כולנו חזית אחת" | יולי אדלשטיין: "המחבלים מוגי הלב יכולים לנסות לברוח, אך לא להתחבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 14:15 י בסיון התשפג

בני גנץ: "גורלם של המחבלים - בכלא או בקבר"
גנץ תומך במעלה אליהו, צילום: Photo by Flash90

גבר כבן 30 נרצח היום (ג') בפיגוע ירי מרחב חולף בכניסה ליישוב חרמש שבצפון השומרון. הגבר שנפצע קשה פונה לבית החולים הלל יפה, שם נקבע מותו בחדר הניתוח. במערכת הפוליטית שולחים תנחומים למשפחת הנרצח.

בני גנץ: "מול הטרור ומבקשי רעתנו כולנו חזית אחת"

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, הביע את תנחומיו: "תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הירי הבוקר בצפון השומרון. מול הטרור ומבקשי רעתנו כולנו חזית אחת - בדרום, בצפון, ביו"ש ובכל מקום אחר. גורלם של המחבלים - בכלא או בקבר, במוקדם או במאוחר".


 

יולי אדלשטיין: "המחבלים מוגי הלב יכולים לנסות לברוח, אך לא להתחבא"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין: "פיגוע מתועב ופחדני בכניסה לישוב חרמש שהסתיים ברצח אזרח ישראלי. תנחומיי למשפחתו ולחבריו. המחבלים מוגי הלב יכולים לנסות לברוח, אך לא להתחבא. כוחות הביטחון שלנו בדרך אליהם".

ח"כ צבי סוכות הביע גם הוא זעם: "‏הלב רותח! עוד יהודי נרצח רק כי הוא יהודי. לא מעניין מרדף אחרי המחבל הספציפי הזה שוב והיד הארוכה שתשיג אותו. יש תשתית רחבה שמוציאה כל יומיים פיגוע מצפון השומרון ובמשמרת שלנו. זה מוכרח להיגמר. מבצע רחב דחוף בצפון השומרון חייב לקרות וכמה שיותר מהר".

זירת הפיגוע בחרמש

זירת הפיגוע בחרמש צילום: מועצה אזורית שומרון

חברת הכנסת שרון ניר מסרה את תנחומיה: "תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצח. אני מחזקת את צה"ל ומערכת הביטחון במרדף ובטוחה שידם הארוכה תשיג את המחבלים הארורים. אסור לתת לטרור להרים את ראשו וחייבים להילחם בו ביד קשה".

חבר הכנסת משה סלומון: "בשורות קשות מצפון השומרון על פטירתו הטראגית של הפצוע מהפיגוע. שולח חיבוק ענק למשפחתו של הנרצח ומחזק את ידי כוחות הבטחון שעושים כעת מאמצים לתפיסתו של המחבל הנתעב"