גלית גוטמן התנצלה בשידור: "על הסגנון יש עוד על מה לעבוד"

לאחר דבריה החריגים על הציבור החרדי בשבוע שעבר, פתחה המגישה גלית גוטמן את תוכניתה השבוע בהתנצלות כלפי הציבור החרדי: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם"

חדשות כיפה חדשות 25/05/23 08:45 ה בסיון התשפג

גלית גוטמן התנצלה בשידור: "על הסגנון יש עוד על מה לעבוד"
גלית גוטמן, התנצלה בשידור, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מתנצלת בשידור: לפני כשבוע, הסעירה את המדינה ההתבטאות החריגה של גלית גוטמן. במהלך דיון באולן על חוק הארנונה ותקציב המדינה, אמרה המגישה על הציבור החרדי כי "הם מוצצים את הדם". לאחר הדברים הקשים, רבים גינו וגם בערוץ 12 זימנו את המגישה לבירור כשבהמשך גם התנצלה על הדברים. הבוקר (ה') התנצלה גוטמן גם בשידור חי.

"קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב"

"בעקבות דברים שאמרתי והתנצלתי מיד" פתחה גוטמן את השידור, "היה חשוב לי לשבת כאן בכיסא שנאמרו הדברים. אז קודם כל אני מתנצלת מעומק הלב על סגנון הדיבור שלי, על המילים שהשתמשתי בהן". גוטמן הוסיפה: "עשו אולי איזה סיבוב כאן כי ישבנו ודיברנו על התקציב וקרן הארנונה, ודיברתי מדם ליבי על עתיד המדינה ועל מה שהולך לבוא לילדים שלנו, דיברתי על הפוליטיקאים ולא על מגזר שלם".

גלית גוטמן, התנצלה בשידורצילום: Yonatan Sindel/Flash90

"הייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו"

גוטמן הוסיפה ואמרה בשידור: "לא הייתי מעלה על דעתי להאשים מגזר שלם. הכי עצוב לי שבתוך המדורה הזאת, שגם ככה המדינה רותחת ויש פה מדינה בתוך מדינה ומחאה באוויר, שהייתי זאת שהיה לה את הגפרור ביד והצלחתי ככה להדליק אותו ואת הסיפור הזה שוב, ואני מתנצלת שאנשים נפגעו ממני". גוטמן סיימה את דבריה: "זה באמת לא בא ממקום כזה זה בא מאהבה גדולה מאוד למדינה, ועל הסגנון יש עוד על מה לעבוד מה שנקרא".