מהפכני: המהלך של משרד התחבורה יקל על בעלי רישיון הנהיגה

רישיון הנהיגה אבד או נגנב? מהיום תוכלו להדפיס אותו דרך המחשב הביתי, ללא צורך בזכירת מספר הרישיון או בתשלום אגרה |מירי רגב: "יחסוך לאלפי בעלי רישיון את הצורך להגיע למשרד הרישוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 17:20 ד בסיון התשפג

מהפכני: המהלך של משרד התחבורה יקל על בעלי רישיון הנהיגה
נהג חדש, מהיום אפשר להדפיס את הרישיון, צילום: shutterstock

אם גם אתם נוטים לאבד לעיתים קרובות את רישיון הנהיגה, בוודאי תשמחו לדעת על ההחלטה החדשה של שרת התחבורה מירי רגב. על פי הודעת משרד הרישוי, החל מהיום (ד') ניתן להדפיס את רישיון הנהיגה דרך האזור האישי הממשלתי ללא צורך במספר הרישיון או בתשלום אגרה.

מירי רגב "יחסוך לאלפי בעלי רישיון את הצורך להגיע למשרד הרישוי"

זהו לא השינוי המשמעותי היחיד בנושא בשנים האחרונות, לאחר שלפני כשנתיים וחצי בוטלה חובת ההחזקה הפיזית של רישיון הנהיגה. בנוסף התחילו בהפקת רישיונות לנהגי רכבים פרטיים, אופנועים ורכבים מסחריים עד 12 טון, עד גיל 70. לאחר גיל 70 יחודש הרישיון מדי חמש שנים עד גיל 80, ולאחר מכן יחודש הרישיון בכל שנתיים. ההחלטה הוכרזה על ידי השרה מירי רגב, אך בוצעה בפועל על ידי מחליפתה בתפקיד מירב מיכאלי.

שרת התחבורה מירי רגב

שרת התחבורה מירי רגב | צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

 מירי רגב אמרה על כי במשרדה פועלים לשפר את השירות לאזרח. "היום אני שמחה להכריז על עוד שיפור ענק, אשר יחסוך לאלפי בעלי רישיון את הצורך להגיע למשרד הרישוי כדי להנפיק העתק רישיון, אנו מאפשרים לכם לקבל מגוון רחב של שירותים היישר מהמחשב או הנייד שלכם, בלי להגיע למשרד הרישוי".