ניצחון לבנט: הרב שהכפיש התנצל וישלם

ראש הממשלה לשעבר זכה בתביעת דיבה ראשונה שהגיש. הרב שאולוב שטען כי בנט אינו יהודי, התנצל: "מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט" | בית המשפט יכריע בשאלת הפיצוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 14:50 ד בסיון התשפג

ניצחון לבנט: הרב שהכפיש התנצל וישלם
נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

ניצחון לבנט: לאחר שיצא למסע לטיהור שמו והחל להגיש התרעות לתביעות דיבה כנגד מפיצי שקרים על משפחתו, מספר אנשים התנצלו כבר בפני ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. עתה מגיע גם ניצחון בבית המשפט כנגד הרב שאולוב שטען בעבר כי בנט כלל אינו יהודי. הרב התנצל, בית המשפט יקבע את הסכום שייאלץ לשלם לבנט.

"אני מבקש להדגיש כי דברים אלה שקריים"

במהלך דיון בבית משפט השלום, הרב שאולוב, שפרסם בעבר כי בנט אינו יהודי, הבהיר: "במהלך שנת 2022 פרסמתי כנגד ראש הממשלה לשעבר, מר נפתלי בנט, וכנגד אמו, גב' מירנה בנט, מידע אותו קיבלתי מאחר, שהתברר כלא נכון - כאילו יהדותם של אביו המנוח של מר בנט, מר ג'ים בנט, ושל אמו, גב' מירנה בנט, מוטלת בספק". הרב שאולוב הוסיף: "לאחר בדיקה, אני מבקש להדגיש כי דברים אלה שקריים". 

נפתלי בנט, ג

נפתלי בנט, ממשיך בתביעות. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

את הפיצוי שיתקבל הוא יעביר לתרומה

"דברים אלו שנאמרו על ידי הגיעו לתפוצה רחבה" אמר הרב בהתנצלותו, "אני מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעקבות פרסום זה". בהמשך, בית המשפט יפסוק בשאלת הפיצוי לאחר הטיעונים שהושמעו בפניו. עוה"ד עודד גזית ואלירם בקל שמייצגים את בנט מסרו: "חשוב שמבית המשפט יוצא מסר ברור של חוסר נכונות להשלים עם הפצת שקרים, ובאופן ספציפי - שהטענות כאילו מר בנט הוא לא יהודי הן שקר מוחלט. מר בנט כבר הצהיר בעבר שאת הפיצוי שיתקבל הוא יעביר לתרומה".