בנט תובע 1.5 מיליון שקל מצייצנית: "השוואה להיטלר"

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ממשיך בפרוייקט הגשת התביעות נגד גולשים ברשתות החברתיות שהכפישו את שמו, בנט הגיש תביעה נגד אישה משתמשת בטוויטר, "הנתבעת הרבתה לפרסם פרסומים המצדיקים את השואה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 26/01/23 11:16 ד בשבט התשפג

בנט תובע 1.5 מיליון שקל מצייצנית: "השוואה להיטלר"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מגיש תביעה על סך מיליון וחצי שקל נגד צייצנית ברשת החברתית טוויטר שהכפישה את שמו מספר רב של פעמים, האזרחית ששמה אשכול שלום נשלח מכתב התראה אך היא התעלמה ממנו, מה שהביא את בנט להגיש תביעה

"קראה לאלימות נגד בנט ובני משפחתו"

מי שמייצגים את בנט הם עורכי הדין עודד גזית ואלירם בקל, בכתב התביעה נגד שלום נכתב: "במהלך תקופת כהונתו פרסמה הנתבעת, פעילת מפלגת הליכוד, שורה של פרסומים בהם קראה לאלימות נגד מר בנט ובני משפחתו הנתבעת עשתה שימוש ברשתות החברתיות להפצת שנאה, לעידוד אלימות, להרעלת השיח הציבורי, זריעת ריב ומדון.

לנתבעת היו אלפי עוקבים שנחשפו לפרסומיה שחלקם מהווים הסתה בוטה לאלימות. הנתבעת הרבתה לפרסם פרסומים המצדיקים את שואת יהודי אירופה, וקשרה את מה שהיא מציגה כיתרון בשואה (רציחת יהודים) להכפשתו של מר בנט, ואף להשוואתו להיטלר. הנתבעת הינה ככל הנראה גורם מרכזי בציר של פעילים פוליטיים התומכים במפלגת הליכוד, וככזו היא מפרסמת אל מול תיבת תהודה".