הסוף למהדורת החדשות: החלטה דרמטית בגלי צה"ל

ממלא מקום מפקד התחנה, דני זקן, החליט כי יותר לא ישודרו מהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה בשעה 20:00 בערב. עד עתה שודרו לסירוגין מהדורות ערוצים 12 ו-13

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 23/05/23 15:24 ג בסיון התשפג

הסוף למהדורת החדשות: החלטה דרמטית בגלי צה"ל
גלי צה, צילום: פלאש 90

סוף למהדורות החדשות: מאזיני תחנת הרדיו הצבאית, גלי צה"ל, התרגלו לשמוע מדי ערב דווקא את מהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה, 12 ו-13. אך עתה, הוחלט בתחנה על שינוי ברצועת השידור ועל הפסקת שידוריהן של מהדורות החדשות של ערוצי הטלוויזיה. עד עתה, שודרו מהדורות החדשות של שני הערוצים לסירוגין בתחנה.

יופסקו שידורי מהדורות החדשות של ערוצי 12 ו-13

מ"מ מפקד התחנה, דני זקן החליט כי בקרוב יופסקו שידורי מהדורות החדשות של הערוצים ובמקומם תייצר התחנה תוכן עצמאי ומקורי. בגלי צה"ל עדכנו את מנהלי הערוצים על הפרידה והודו "על תקופת שידור המהדורות בתחנה".

גלי צה"ל

גלי צה"ל צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

"הדבר נולד מתוך שאיפה ליצירת תוכן עצמאי ומקורי של התחנה בשעה האמורה" נכתב בהודעת גלי צה"ל, "בהמשך יפורסמו פרטים נוספים אודות הרצועה החדשה". 

"להנגיש את פעילות התחנה וחשיפתה לבני נוער מכל רחבי הארץ"

במהלך טקס הסיום האחרון של קורס הכתבים של התחנה, שיתף מ"מ מפקד התחנה דני זקן את הנוכחים, בשורת מהלכים וחידושים שיבוצעו בתקופה הקרובה בפעילות התחנה, כשהעיקרי שבהם הוא: עבודת מטה מתקדמת על רפורמה בתהליכי המיון והקבלה לתחנה הצבאית. 

גלי צה"ל

גלי צה"ל, שינויים בתחנה. צילום: Moshe Shai/FLASH90

מטרתה של הרפורמה היא "להנגיש את פעילות התחנה וחשיפתה לבני נוער מכל רחבי הארץ והפריפריה החברתית והגאוגרפית בעיקרה, תוך שאיפה להרחבת הגיוון האנושי בשורותיה". במקביל, כך אמר, "יגובש קוד אתי חדש ועדכני, שיוטמע וייושם ממש בקרוב בשידורי גלי צה"ל וגלגלצ".