מכה לעיתונאית גל"צ: בית הדין דחה את העתירה נגד משרד הביטחון

בית הדין לעבודה דחה את תביעתה של העיתונאית הדס שטייף נגד משרד הביטחון. שטייף דרשה את ייצוג המדינה בתביעה שהגיש נגדה יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה | בחודש שעבר הודיעה שטייף על פרישה מגל"צ

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/05/23 11:59 יז באייר התשפג

מכה לעיתונאית גל"צ: בית הדין דחה את העתירה נגד משרד הביטחון
הדס שטייף, צילום: Hadas Parush/Flash90

נדחתה בידי בית הדין: לאחר שהגישה תביעה נגד משרד הביטחון ופרקליטות המדינה, דוחה היום (ב') בית הדין לענייני עבודה את העתירה של עיתונאית גלי צה"ל, הדס שטייף, כך מדווח העיתונאי אבישי גרינצייג. כזכור, שטייף דרשה את ייצוג המדינה בתביעה שהגיש נגדה יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה, לאחר ששטייף פרצה למכשיר הטלפון שלה. בפסיקתו, דחה בית הדין את תביעתה ממספר סיבות ובינהם: היעדר עילה והתיישנות.

חסינות ופיצוי של חצי מיליון שקל

כזכור, בצל פרשת אפי נווה, תבע יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר את שטייף בטענה שזו פרצה לטלפון האישי שלו בניגוד לחוק, שטייף דרשה את ייצוגה בידי משרד הביטחון והפרקליטות ולאחר שסורבה, הגישה תביעה משלה נגדם. תביעתה דרשה שטייף את ייצוג המדינה כמו גם חסינות נזיקית והכרה כחושפת שחיתויות, בנוסף דרשה שטייף פיצוי על סך חצי מיליון שקלים.

אפי נווה

אפי נווה, הגיש תביעה נגד שטייף צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בית הדין כאמור, דחה את עתירתה של שטייף וטען כי על התביעה חלו: התיישבות, חוסר סמכות עניינית, היעדר עילה וניסיון לעקוף ולחתור תחת ערכאה שיפוטית אחרת. 

שטייף הודיעה על עזיבת גלי צה"ל

לאחרונה, הודיעה שטייף על פרישה מגלי צה"ל תוך שאמרה: "אעבוד עד יומי האחרון כאילו זה היום הראשון שלי בתפקיד, יש לי עוד עומס של עבודה", בסוף בנובמבר 2022 השעתה מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, את שטייף מסיקור הפיגוע הכפול שאירע בירושלים, לאחר שאמרה כי "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסוים".