אירוע מחריד בגולן: נערים חשודים בדקירה, כליאה ואונס אישה

שני נערים תושבי קצרין נעצרו בחשד לסחיטה ואונס אישה בת 40 וכליאה ודקירה של בנה בן ה- 15 | במועצה המקומית מנסים להרגיע את השמועות: "כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/23 09:36 ג בסיון התשפג

אירוע מחריד בגולן: נערים חשודים בדקירה, כליאה ואונס אישה
אילוסטרציה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חשד לאונס מזעזע בקצרין: שוטרי מחוז צפון עצרו בקצרין שני קטינים בחשד לאונס, כליאת שווא דקירות וסחיטה באיומים של אישה בשנות הארבעים לחייה, ונבדקת מעורבות של חשודים נוספים. זאת לאחר שבמשטרת ישראל התקבלה תלונה מאישה תושבת קצרין שמסרה כי מתקיימת כנגדה מסכת של איומים וסחיטה על ידי שני קטינים המוכרים לה.  

מתלונתה של האישה, כבת 40, עולה כי במהלך התקופה האחרונה הקטינים התעללו בה וסחטו ממנה כספים כשהם מאיימים עליה שאם תתלונן במשטרה הם ידעו על כך ויפגעו בה. לדבריה במקרה אחד הם דקרו את בנה ובהמשך כלאו אותה ואת בנה בן ה-15 במקלט עד אשר תשלם להם את הכספים שסחטו ממנה. במקרה אחר, מהחשש שלה מאחד הקטינים שתקף ואיים עליה היא קיימה איתו יחסים מינים.

צפונה

רמת הגולן צילום: shutterstock

חשד לאונס, כליאת שווא, דקירות, סחר בסמים מסוכנים וסחיטה באיומים

עם קבלת הדיווח שוטרי מחוז צפון פתחו בחקירה בליווי פרקליטות מחוז צפון ושני הקטינים נעצרו בחשד לאונס, כליאת שווא, דקירות, סחר בסמים מסוכנים, סחיטה באיומים ועוד. שני הקטינים הובאו בפני שופט בבית משפט השלום בקרית שמונה ומעצרם הוארך בפעם השלישית עד לסוף החודש.

בעקבות השמועות שהחלו לרוץ בעיר, ראש המועצה המקומית קצרין פרסם הודעה בנושא: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב. האירוע נמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים". ראש המועצה הדגיש כי אין סכנה לציבור, "כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".