לאחר איומי יו"ר ההסתדרות: רוטמן ושיקלי תוקפים: "כמו ראש מאפיה"

לאחר שתקף את פורום קהלת ואמר כי ההסתדרות "תבוא חשבון" עם חברי הכנסת שמשתפים פעולה עם הפורום, משיבים חברי הקואליציה. רוטמן: "לא עובד אצלך", שיקלי: "מתבטא כמו ראש מאפיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/23 14:18 כז באייר התשפג

לאחר איומי יו"ר ההסתדרות: רוטמן ושיקלי תוקפים: "כמו ראש מאפיה"
רוטמן, "אני שליח ציבור, לא עובד אצלך", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

משיבים אש: יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, תקף אתמול את אנשי פורום קהלת ואת נבחרי הציבור שמשתפים פעולה עם הפורום, בפוסט בפייסבוק ציין כי "ההסתדרות תבוא עמו חשבון". היום (ה') הגיבו חבר הכנסת רוטמן והשר שיקלי לדברים: "תוסיף אותי בבקשה לרשימה השחורה שלך". 

"מחכים בקוצר רוח לראות את הדוחות הכספיים של ההסתדרות"

חבר הכנסת רוטמן הגיב לדבריו של בר דוד וכתב בטוויטר: "ארנון היקר (במובן של עולה לכולנו ביוקר) תוסיף אותי בבקשה לרשימה השחורה שלך. אני שליח ציבור, לא עובד אצלך. ולגבי לבוא חשבון, כולנו מחכים בקוצר רוח לראות את הדוחות הכספיים של ההסתדרות".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, תקף את פורום קהלת. צילום: פלאש 90

"ידע כל חבר כנסת שמשתף עימם פעולה, שההסתדרות תבוא עמו חשבון"

גם שר התפוצות עמיחי שיקלי הגיב לדברים וכתב: "גאה לעבוד עם פורום קהלת המעולה. חבל שיו"ר ההסתדרות מתבטא כמו ראש מאפיה אבל האמת היא שלכתחילה לא היו לי ציפיות גבוהות ממנו". כאמור, בר דוד כתב אתמול בחשבון הפייסבוק שלו: "ההסתדרות בראשותי לא תאפשר לאנשים הבזויים וההזויים האלו לקדם את הרעיונות שלהם לפגיעה באזרחי מדינת ישראל".

עוד כתב: "אתמול חזינו בארגון הזורע שנאה והרס, שכל אדם ערכי צריך להתרחק ממנו ומהרעיונות הקיצוניים וההרסניים שהוא מקדם. ידע כל חבר כנסת שמשתף עימם פעולה, שההסתדרות תבוא עמו חשבון".