לאחר האולטימטום של לפיד: ההחלטה הדרמטית של הח"כ הסרוג

אלעזר שטרן החליט לוותר על התמודדותו לראשות עיריית חיפה לאחר שיו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הודיע לו כי אם ירוץ - הוא ייאלץ להתפטר מהכנסת: "החלטתי להישאר ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/23 10:57 כג באייר התשפג

לאחר האולטימטום של לפיד: ההחלטה הדרמטית של הח"כ הסרוג
אלעזר שטרן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, דרש בשבוע שעבר מכל מי שמעוניין במפלגתו לרוץ בבחירות לרשויות המקומיות להתפטר מהכנסת עם הגשת המועמדות בתמורה לקבלת מימון מהמפלגה. בתוך כך, חבר הכנסת אלעזר שטרן, ששקל להתמודד לראשות עיריית חיפה, החליט היום (א') לוותר על התמודדותו.

"החלטתי להישאר ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית"

"נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית. אני מודה לרבים מתושבי חיפה שפנו אליי, לכל אלה שהפצירו בי להתמודד על ראשות העיר", כתב שטרן.

צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בסיום דבריו, אמר חבר הכנסת מיש עתיד כי ''אני מייחל שכל מי שיוביל את חיפה בעתיד יביא לידי ביטוי את הפוטנציאל העצום והלא ממומש דיו שטמון בעיר המיוחדת הזו ובתושביה הנפלאים".

סדקים ביש עתיד: בכיר במפלגה רוצה להחליף את יאיר לפיד

כאמור, בעוד כמה מחברי הכנסת מיש עתיד שוקלים להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות, יש גם כמה חברי הכנסת ששוקלים להתמודד על ראשות יש עתיד. חבר הכנסת רם בן ברק הודיע בשבוע שעבר לראשונה על כוונתו להתמודד מול יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, על ראשות המפלגה. 

רם בן ברק

רם בן ברק צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

"אני מתמודד ואעשה כל מאמץ לזכות", הודיע בן ברק בראיון בגל"צ. "הוא עומד כבר הרבה מאוד זמן בראשות המפלגה, ויכול להיות שצריך גם דברים חדשים. אני חושב שיש לי ניסיון בתחומים מסוימים שיש לו פחות ניסיון. אני מביא דבר חדש".