סרוג הכריז על מועמדתו לראשות העיר רמלה

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך בסוף חודש אוקטובר וההכנות כבר החלו. הערב, מול תומכים רבים, הכריז הראל שהם על התמודדותו לראשות העיר המעורבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/01/23 21:53 כא בטבת התשפג

סרוג הכריז על מועמדתו לראשות העיר רמלה
הראל שהם | , צילום: ללא

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך לקראת סוף 2023, וברמלה כבר מתכוננים. הערב (ש') מול מאות תומכים הכריז הערב הראל שהם על התמודדותו לראשות העיר המעורבת. שוהם, בן 36, נשוי ואב לארבעה הוא סרן במיל'. לפני כחמש שנים נבחר לעמוד בראשות הבית היהודי בעירו.

רמלה הערב

"סדר חדש ברמלה"

בנאומו בפני תושבי רמלה שטח שהם את עיקרי תכנית העבודה עבור רמלה, כשבראש סדר העדיפויות הציב את הביטחון האישי ופיתוח העיר תוך שמירה על הקופה הציבורית, תחת המסר "סדר חדש ברמלה". ראש עיריית רמלה, המכהן, מיכאל וידל, הוא איש מפלגת הליכוד. וידל נבחר בשנית לראשות העיר לאחר שנבחר לראשונה בבחירות מיוחדות ב-2017. מספר חברי המועצה הנבחרים עלה בבחירות 2018 מ-17 ל-19.

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך ביום שלישי, ה-31 באוקטובר 2023, ט"ז בחשוון ה'תשפ"ד, כאשר ביום זה יתקיים יום שבתון במשק לאחר שינוי החוק בבחירות הקודמות. יעמדו לבחירה מועצות העירייה, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וכן ראשיהן של כל רשויות מקומיות אלו.

הסערה בבחירות הקודמות

נציין כי לקראת הבחירות ברמלה לפני חמש שנים ובמסגרת קמפיין "הבית היהודי" נתלו ברחובות העיר כרזות ענק לקידום מסע הבחירות, בהן ניתן היה לראות אישה ברעלה שמאחורה נרות שבת וחלות. "מאות מקרי התבוללות ברמלה, ולאף אחד לא אכפת. מחר זו יכולה להיות הבת שלך", נכתב על הכרזות. הראל שהם טען בזמנו ל"ערוץ 10" כי השלטים לא נתלו במסגרת קמפיין הסיעה בעיר אלא מדובר ביוזמה מקומית.