אפי נוה נפרד מאימו: "עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה"

אדה נבעה, אימו של יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, הלכה לעולמה לאחר שהתמודדה חודשים ארוכים עם מחלת הסרטן. נוה ספד לה: "תודה שהיית האמא הכי טובה בעולם. אנחנו מי שאנחנו בזכותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/23 11:24 כא באייר התשפג

אפי נוה נפרד מאימו: "עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה"
אפי נוה , צילום: Miriam Alster/FLASH90

אדה נבעה, אמו של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר עורך הדין אפי נוה, הלכה היום (ו') לעולמה. הלווייתה תיערך ביום ראשון בשעה 14:00 בבית העלמין בשיכון דרומי באשקלון. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, ספד לה: "אמא, כעת תפגשי את אבא שהתגעגעת אליו כל כך ויחד תשמרו עלינו מלמעלה". 

"אימי האהובה, בעלת הלב הענק, עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה"

"אימי האהובה, בעלת הלב הענק, מקור השראתנו, עצמה את עיניה הלילה בפעם האחרונה והלכה לעולמה" כתב נוה בכאב, ושיתף כי אמו התמודדה בשנה האחרונה עם מחלת הסרטן. "תמיד עם חיוך, תמיד אופטימית וגם כשסבלה מאד, לא הפסיקה לדאוג לילדיה ונכדיה שכל כך אהבה", שיתף.

עוד כתב נוה: "אמא, כעת תפגשי את אבא שהתגעגעת אליו כל כך ויחד תשמרו עלינו מלמעלה. אבא הלך מאיתנו בדיוק לפני 10 שנים ושניכם הלכתם לבית עולמכם בהפרש של יום אחד זה מזו". והוסיף: "תודה שהיית האמא הכי טובה בעולם, תודה על כל מה שנתת לנו. אנחנו מי שאנחנו בזכותך. אוהב אותך לנצח".

 מועמדותו של נוה לתפקיד יו"ר הלשכה עלולה להיפסל

מועמדותו של נוה, לתפקיד יושב ראש לשכת עורכי הדין, כמעט נפסלה שבוע, מכיוון שהחתימות שהגיש לוועדת הבחירות היו אלקטרוניות ולא ידניות כנדרש. ההכרעה בעניין צפויה ליפול בישיבת הוועדה ב-16 במאי, אז ידונו בנושא.