נשיא המחוזי בת"א הוא השופט שלכאורה קודם בפרשת אפי נוה

הותר לפרסום כי השופט איתן אורנשטיין הוא השופט שקודם לכאורה בשל סיוע לענייניו של אפי נווה. עלאא מסארווה ששופט בתיק קבע כי "אין אבק פלילי" בהתכתבויות בין השניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 16:25 יא בטבת התשפ

נשיא המחוזי בת"א הוא השופט שלכאורה קודם בפרשת אפי נוה
צילום: Koko/POOL, פלאש 90

בית משפט השלום בתל אביב התיר היום (ד') לפרסום כי איתן אורנשטיין, נשיא המחוזי בתל אביב, הוא השופט שמועמדותו קודמה לכאורה תמורת סיוע ליו"ר לשכת עורכי הדין אפי נווה. כזכור בית המשפט דן בעקבות בעקבות בקשה שהגישו כמה כלי תקשורת לחשוף התכתבויות בין השניים, ולאחר שהודלפו חומרים מהטלפון של נווה. קודם לכן אמר השופט מסארווה שדן בתיק כי "אין אבק של פלילים" בהתכתבויות בין השניים.

בשיחה בין השניים ביקש אורנשטיין מנווה את תמיכתו בשביל קבלת התפקיד, ונווה ביקש בחזרה כי "ישמור עליו", למעשה הוא מבקש מאורנשטיין לכאורה לקדם אינטרסים הקשורים לתחום הנזיקין. נווה כתב לאורנשטיין: ""אתה הכי מתאים וראוי, לכן נילחם בשבילך. אתה תצטרך רק לקיים את ההתחייבות היחידה שסיכמנו לטובת ציבור הנזיקיסטים. ששאר הענפים ישתתפו בנטל. עתירות מנהליות. בנקאות. ייצוגיות. פלילי. מה שתחליט"

להגנתו, אורנשטיין פרסם הודעה בעקבות פרסום שמו בה נכתב: ""מדובר בהתכתבות עניינית הנוגעת לנושאים מערכתיים-ניהוליים והניסיון לייחס לה מימד של התחייבות על בסיס אישי כלשהו אין לו שחר. השופט אורנשטיין אכן נבחר בהמלצת הוועדה המייעצת לנשיא בית המשפט המחוזי על ידי השרה שקד והנשיאה נאור, וזאת בזכות כישוריו המצוינים לתפקיד והוא ממלא את התפקיד בהצלחה רבה קרוב לשלוש שנים".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן