נתניהו נפרד: "סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני"

המערכת הפוליטית סופדת לאמו של שר הביטחון שנפטרה הבוקר, נתניהו: "סיפורה הוא סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני" |בלשכת שר הביטחון מעדכנים: "שר הביטחון גלנט ממשיך לעסוק בנושאים המבצעיים באופן שוטף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 11:37 כ באייר התשפג

נתניהו נפרד: "סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני"
שר הביטחון יואב גלנט, צילום: פלאש 90

בעיצומו של מבצע "מגן וחץ" בעזה בהובלתו של שר הביטחון יואב גלנט , קיבל השר את הבשורה הקשה על מות אמו. פרומה גלנט ניצולת שואה בת 88, שעלתה על לארץ על סיפונה של אונית המעפילים אקסודוס, מתה הבוקר (ה') בגיל 88. בין המספידים היו ראש הממשלה נתניהו ויו"ר העבודה מרב מיכאלי שהזכירה את השפעתו של שר הביטחון על עצירת הרפורמה המשפטית. 

סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני

השר הודיע על מותה של אימו בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "אמא שלי, פרומה גלנט לבית סגל, הלכה לעולמה הבוקר. היא נפטרה בשיבה טובה, כשהיא מוקפת בילדיה ובנכדיה. יהי זכרה ברוך". מלשכת שר הביטחון נמסר כי, "שר הביטחון גלנט ממשיך לעסוק בנושאים המבצעיים באופן שוטף".

ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בשמי, בשם רעייתי שרה ובשמם של חברי סיעת הליכוד, אני שולח תנחומים מעומק הלב לחברינו, השר יואב גלנט, על פטירתה של אימו פרומה ז"ל, סיפורה של פרומה הוא סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני. היא שרדה את זוועות השואה, עברה את המסע המפרך לישראל על סיפון האקסודוס והקימה משפחה לתפארת שבנה הוא שר הביטחון של מדינת ישראל. ".

מירב מיכאלי ספדה לה, "משתתפת בצערו של השר יואב גלנט על מות אמו. לא נשכח איך עמדה לצידו ותמכה בהחלטתו להוציא כרטיס אדום להפיכה המשטרית שתכננה הממשלה. אישה ערכית וחזקה. יהי זכרה ברוך". 

https://twitter.com/MeravMichaeli/status/1656556974849310728?s=20

פגשתי אישה ואם אצילה וטובת לב

גם אנשי תקשורת שלחו תנחומים לשר הביטחון, העיתונאית איילה חסון הגיבה לציוץ של שר הביטחון וכתבה: "יואב משתתפת בצערך, הכרתי את אמך בנסיבות מיוחדות, ופגשתי אשה ואם אצילה וטובת לב". כתבת הצבא והביטחון של תאגיד השידור שיתפה ציוץ ישן שלה בו סיפרה על דמעותיה של פרומה בעת ביטול מינויו לרמטכ"ל, ועל הגאווה הגדולה שחשה כשמונה לשר הביטחון.