בזמן המבצע בעזה: אמו של השר גלנט הלכה לעולמה

בזמן מבצע "מגן וחץ", פרומה גלנט, אמו של שר הביטחון, הלכה הבוקר לעולמה בגיל 88 | השר ממשיך לעסוק בנושאים המבצעיים באופן שוטף

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 07:46 כ באייר התשפג

בזמן המבצע בעזה: אמו של השר גלנט הלכה לעולמה
שר הביטחון יואב גלנט | , צילום: David Cohen/Flash90

ברוך דיין האמתפרומה גלנט, אמו של שר הביטחון, יואב גלנט, הלכה הבוקר (ה') לעולמה בגיל 88. פרומה גלנט לבית סגל, שורדת שואה ילידת פולין, העפילה לארץ על סיפון האונייה אקסודוס ובנתה חיים ומשפחה בארץ ישראל. שר הביטחון גלנט ממשיך לעסוק בנושאים המבצעיים באופן שוטף. הלוויתה תתקיים היום בשעה 17:00 בחולון

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד לאמו של שר הביטחון יואב גלנט. "משתתף באבלו של חברי שר הביטחון יואב גלנט על מות אמו פרומה. סיפור חייה הוא סיפור השואה והתקומה. שורדת שואה שהעפילה ארצה באקסודוס ובנתה כאן חיים ומשפחה למופת. זכיתי לארח אותה בבית הנשיא והתרגשתי מסיפור חייה ומהעובדה שהעבירה לדור הבא את החובה לשרת ולהגן על עמנו. תנחומיי למשפחתה".

"כשיהיה משהו טוב תצלצל": השיחה המרגשת של גלנט עם אימו רגע אחרי הפיטורים

כזכור, מדינת ישראל סערה לפני כחודש וחצי בעקבות פיטוריו של שר הביטחון גלנט על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דבר שהוביל למחאות נרחבות ברחבי הארץ. רגעים לאחר שקיבל את הודעת הפיטורין, התקשר שר הביטחון היוצא לאימו.

צפו בשיחה של שר הביטחון ואימו (כאן חדשות):

האם חיזקה את בנה המפוטר ואמרה: "יש לך שכל ואומץ ואני מאוד אוהבת אותך. אני מקווה שהכל יהיה בסדר". גלנט עצמו השיב לאימו: "הכל יהיה בסדר אמא, העיקר הבריאות והכל יהיה בסדר", האם השיבה: "יופי, שיהיה משהו טוב תצלצל".