נתניהו לראשי הרשויות בדרום: "נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם ראשי הרשויות בעוטף עזה ואמר כי המערכה צפויה להתרחב | קודם לכן: ראש הממשלה נפגש בלשכתו בירושלים עם ראש האופוזיציה, יאיר לפיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/23 15:40 יט באייר התשפג

נתניהו לראשי הרשויות בדרום: "נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה"
ראש הממשלה נתניהו | , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחר שעות של שקט מתוח ולאחר שמאז תחילת המבצע לא נורו רקטות לעבר יישובי העוטף. בשעה 13:30 החלו להישמע הזעקות צבע אדום באזורים נרחבים בעוטף עזה ואף צפונה: באשדוד, אשקלון ופלמחים. תוך דקות ספורות נורו עשרות רקטות לעבר ישראל. פגיעה ישירה בשדרות, אין נפגעים. גורם ביטחוני אומר לאחר המטח בכבד כי "חמאס לא נוטל חלק בירי בשלב זה".

בשיחה עם ראשי רשויות בדרום, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם ראשי רשויות בדרום ועדכן אותם במצב הביטחוני ועל האפשרות כי המערכה תתרחב. "נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה ומהלומות קשות נגד עזה", אמר נתניהו לראשי הרשויות.

ראש הממשלה בשיחה עם ראשי רשויות בדרום:

אחרי פגישת נתניהו-לפיד: צה"ל תקף מחבלים בעזה

נזכיר כי מוקדם יותר היום, ראש הממשלה נפגש הבוקר בלשכתו בירושלים עם ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ועדכן אותו במטרות ובפרטי מבצע "מגן וחץ" ובסוגיות ביטחוניות נוספות. הפגישה בין השניים נערכה בנוכחות המזכיר הצבאי, האלוף אבי גיל.

צילום: דוברות ראש הממשלה

לאחר הפגישה ולאחר דיווחים ערביים על פיצוצים בעזה, דובר צה"ל אישר  כי כלי טיס תקף כלי רכב ובו פעילי טרור מארגון הג'יהאד האסלאמי שהיו בדרכם לעמדת שיגור רקטות בחאן יונס. כעבור כשעה, צה"ל תקף אמצעי שיגור רקטות של הארגון.