סדקים ביש עתיד: בכיר במפלגה רוצה להחליף את יאיר לפיד

רם בן ברק הודיע שוב כי בכוונתו להתמודד מול יאיר לפיד על ראשות יש עתיד: "הוא עומד כבר הרבה מאוד זמן בראשות המפלגה", לדבריו: "יש לי ניסיון בתחומים מסוימים שיש לו פחות ניסיון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 10:52 טז באייר התשפג

סדקים ביש עתיד: בכיר במפלגה רוצה להחליף את יאיר לפיד
רם בן ברק | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בנובמבר האחרון, לאחר ההפסד של מחנה השמאל בבחירות, הודיע לראשונה חבר הכנסת רם בן ברק לראשונה על כוונתו להתמודד מול יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, על ראשות המפלגה. הבוקר (א') בן ברק דיבר על אפשרות כזו פעם נוספת. 

"יש לי ניסיון בתחומים מסוימים שיש לו פחות ניסיון. אני מביא דבר חדש"

"אני מתמודד ואעשה כל מאמץ לזכות", הודיע בן ברק בראיון בגל"צ. "הוא עומד כבר הרבה מאוד זמן בראשות המפלגה, ויכול להיות שצריך גם דברים חדשים. אני חושב שיש לי ניסיון בתחומים מסוימים שיש לו פחות ניסיון. אני מביא דבר חדש". 

בראיון ל"ידיעות אחרונות" שנערך עמו לאחרונה, לפיד אמר בנושא: "אני חושב שרם בן ברק ירוץ מולי בפריימריז ביש עתיד, וזה בסדר גמור". 

לאחר הצהרתו ב"כאן רשת ב" בנובמבר האחרון, פרסם בן ברק הבהרה: "לא הודעתי, נשאלתי, אמרתי שכשיהיו פריימריז אני אתמודד, הפריימריז יהיו בעוד שלוש שנים וקצת. לפיד נבחר בדצמבר לארבע שנים, זאת אומרת שיש לנו למעלה משלוש שנים עד לפריימריז. אמרתי שכשיהיה אני אתמודד כי אני חושב שלא יהיה מועמד אחד ויחיד".