בזמן הטקס: גנבו תחמושת של חיילים באתר ההנצחה המפורסם בירושלים

על פי החשד, תושבי שועפט ניצלו את עבודתם בגבעת התחמושת, וגנבו תחמושת מחיילים ששהו באתר בטקס יום הזיכרון | המשטרה עצרה שני חשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/23 12:56 ד באייר התשפג

בזמן הטקס: גנבו תחמושת של חיילים באתר ההנצחה המפורסם בירושלים
חיילים בגבעת התחמושת, צילום: Leib Abrams/Flash90

בשעת לילה מאוחרת אתמול (ב'), התקבל דיווח במשטרה על גניבת ציוד צבאי מרשותם של לוחמי צה"ל ששהו באתר גבעת התחמושת שבירושלים במסגרת טקס יום הזיכרון. כוחות משטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים שהגיעו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה מהם עלה כי זמן קצר לפני תחילת הטקס, נגנבו מספר מחסניות טעונות בתחמושת ממתחם החסנת ציוד הלוחמים.

גבעת התחמושת: החייל הבחין ברעש - וגילה כי נגנבה תחמושת

במהלך הטקס, הבחין אחד החיילים כי בוקע רעש מחדר הציוד והבחין בחשוד, תושב מחנה שועפאט בשנות ה-20 לחייו, נושא שקית ובדיקתו העלתה כי בתוכה מספר מחסניות טעונות. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד לחקירה.

פעולות נוספות שבוצעו באתר העלו זהותו של חשוד נוסף, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שבסיוע תחנת שלם ולוחמי מג"ב, הוא אותר בביתו ונעצר אף הוא לחקירה. במסגרת חקירת המקרה, הובאו שני החשודים הבוקר בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם במספר ימים וחקירתם במשטרה נמשכת.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות"

מטעם המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות הקשורות בהחזקת אמצעי לחימה לסוגיו, לרבות כנגד עבירות פליליות להשגתו, בכלל ובדגש לחברה הערבית בפרט, איתורם של חשודים המעורבים בכך ומיצוי הדין עמם".