אבא ל-16 ילדים: מתנדב מד"א נפטר בפתאומיות

"אין מספיק מילים כדי לתאר את האיש היקר הזה. איש חסד ענק שהציל את חייהם של רבים", כך ספדו בארגון מגן דוד אדום למתנדב המסור שהלך לעולמו במפתיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/23 15:51 ב באייר התשפג

אבא ל-16 ילדים: מתנדב מד"א נפטר בפתאומיות
צילום: מד"א

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של הרב שמואל סגל ז"ל, מתנדב מד"א שהחל את דרכו בארגון לפני כ-20 שנה. הרב סגל נפטר בפתאומיות, ובסוף השבוע (ד') ליוו את הרב סגל למנוחות בבית העלמין לחיים שבאלעד חבריו ומשפחתו. הרב שמואל סגל ז"ל, בן 51 בלכתו, הותיר אחריו אישה, 16 ילדים ונכדים.

לאחר שסיים קורס חובשי רפואת חירום במד"א, החל להתנדב באופן קבוע והיה לאחד המתנדבים הבולטים במרחב איילון של מד"א. במסגרת פועלו במד"א, ובמקביל להיותו כונן תגובה מיידית - התנדב הרב סגל באמבולנס היישובי במודיעין עילית, טיפל לאורך השנים באלפי פצועים, נפגעים וחולים, והציל את חייהם של מטופלים רבים.

פראמדיק מד"א יצחק נויגרשל, חברו הקרוב סיפר: מדובר באיש חסד ענק, שלקח על עצמו את כל תחום ההתנדבות במודיעין עילית. הוא התנדב בשלל גופים במסגרתם פעל וניהל חלוקות מזון, השתלמויות, תיאומים ולוגיסטיקה ותמיד דאג שכלום לא יחסר, לאף אדם. שמואל היה איש אהוב מאוד, מעבר להיותו גבאי בית כנסת -  הוא הגיע למאות מקרים, לכל זירה, לכל אסון, לכל אירוע - והציל חיים במסירות רבה. אי אפשר לתאר את האיש היקר הזה במילים. אני לא יודע אם יש עוד אנשים כמוהו".

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר ספד לו: "איבדנו איש יקר, איש של חסד. מעבר למקצועיותו כחובש רפואת חירום, הרב שמואל סגל דאג לסייע לכל מי שביקש בכך ועשה זאת באהבה גדולה. במשך שנותיו במד"א שמואל הקפיד לעשות כל שביכולתו על מנת להעניק טיפול רפואי לפצועים והציל חיים רבים. ההודעה על פטירתו הכתה בעצב בעובדי ומתנדבי המרחב, מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".