מנכ"ל מד"א לשעבר עמיצור כפיר הלך לעולמו

כפיר עמיצור נפטר הבוקר בגיל 86, בעבר כיהן כמנכ"ל מגן דוד אדום בין השנים 1979-1986. כמו כן היה סגן ראש אכ"א והשתחרר מהצבא בדרגת תא"ל. אלי בין: "בלט בהנהגתו והיה אבן דרך משמעותית בהיסטוריה שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 08:52 כח בסיון התשפא

מנכ"ל מד"א לשעבר עמיצור כפיר הלך לעולמו
עמיצור כפיר ז"ל, צילום: מד"א

מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של כפיר עמיצור ז"ל שכיהן כמנכ"ל מגן דוד אדום בין השנים 1979-1986 ונפטר הבוקר (ג') כשהוא בן 86. בתפקידו הצבאי היה סגן ראש אכ"א והשתחרר מהצבא בדרגת תא"ל.

הוא היה ממובילי השינוי הארגוני שקיים עד היום במגן דוד אדום, עסק רבות בבניין הכוח, בשדרוג דרכי הניהול ותוכנית הלימודים הרפואי של הארגון. הוא הוביל את איחוד סניפי מגן דוד אדום למטות נפרדות מהרשויות המקומיות, קידם ופיתח את קורס הפרמדיקים והפך אותו לאחד מהקורסים המובילים והיוקרתיים בעולם. הלווייתו התקיימה בבית העלמין בתל מונד בהשתתפות משפחתו וחבריו. עמיצור ז"ל התאלמן לפני מספר שנים והותיר אחריו שלוש בנות, נכדים ונינים.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "משפחת מגן דוד אדום מרכינה ראשה בשל לכתו של עמיצור כפיר ז"ל אשר בלט בהנהגתו והיה אבן דרך משמעותית בהיסטוריה שלנו. בשנות כהונתו כמנכ"ל הונחו יסודות משמעותיים בעיצובו של הארגון ואת פירותיו אנו קוטפים עד היום. אנחנו מחבקים את בני משפחתו ומשתתפים בצערם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן