בתוך שקים סגורים בתא המטען: זה מה שהתגלה ברכב ליד ירושלים

לוחמי מג"ב גילו בתא המטען של רכב חשוד ארבע גורי כלבים, שהוחזקו בתת תנאים בתוך שקים. הלוחמים חילצו את הכלבים, שהיו במצב בריאותי ירוד והעבירו אותם לעמותת "צער בעלי חיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/23 14:06 ל בניסן התשפג

בתוך שקים סגורים בתא המטען: זה מה שהתגלה ברכב ליד ירושלים
חילצו גורים, צילום: דוברות משטרה

לוחמי משמר הגבול בעוטף ירושלים חילצו אמש (ה') גורי כלבים שהוחזקו בתת-תנאים בתוך תא מטען של רכב סמוך לכפר בידו: במהלך פעילות שגרתית של לוחמי משמר הגבול במעבר ראס בידו שבאחריות מרחב עוטף ירושלים, זיהו הלוחמים רכב שבו שני נוסעים בגילאי שלושים ושבע וארבעים תושבי עזריה שהעלו את רמת חשדם של הלוחמים. הלוחמים עצרו את הרכב וערכו בו חיפוש, והתמונה שהתגלתה לעיניהם הייתה עצובה ומפתיעה.

צפו בתיעוד מחילוץ הכלבים:

בתוך שקים סגורים במצב בריאותי ירוד

במהלך חיפוש שבוצע ברכב איתרו הלוחמים ארבעה גורי כלבים בני מספר חודשים, שהוחזקו בתא המטען של הרכב. הכלבים היו בתוך שקים סגורים כשמצבם הבריאותי ירוד. לוחמי משמר הגבול תפסו את גורי הכלבים והעבירו אותם לקבלת טיפול בעמותת "צער בעלי חיים".

הכלבים שחולצו

הכלבים שחולצו צילום: דוברות המשטרה

 

חולצו שלושה כלבים שסבלו מהזנחה קיצונית

מקרה דומה אירע לפני כחודש, כשמפקחי משרד החקלאות בשיתוף משטרת ישראל, תחנות קריות, והשירות הווטרינרי העירוני, חילצו שלושה כלבים מעורבים שסבלו מהזנחה ורזון קיצוני בקריית מוצקין. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, בשנות ה-30 לחייו, לא העניק טיפול וטרינרי שוטף, וזה הביא להתדרדרות במצבם של הכלבים. הכלבים חולצו והועברו למתקן המוגן של משרד החקלאות להמשך קבלת טיפול רפואי, והחשוד הועבר לחקירה.