יחד עם גלנט: נתניהו נפגש עם לוחמים לרגל חג הפסח

לראשונה מאז ההדחה הדרמטית, ראש הממשלה ושר והביטחון תועדו באירוע משותף לרגל חג הפסח עם לוחמי ולוחמות עוקץ ולוט"ר | נתניהו: "להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס", גלנט: "אנחנו צריכים להציג למול האויב חזית אחידה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 18:26 יב בניסן התשפג

יחד עם גלנט: נתניהו נפגש עם לוחמים לרגל חג הפסח
צילום: אריאל

לראשונה מאז ההדחה הדרמטית, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט וסגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, קיימו היום (ב'), הרמת כוסית לרגל חג הפסח עם לוחמי ולוחמות עוקץ ולוט"ר, במחנה מתקן אדם.

נתניהו נפגש עם מפקד יחידת עוקץ סא"ל ע' ועם לוחמי היחידה שהיו שותפים לפעילות הבוקר בשכם, ובירך אותם על פעילותם. באירוע השתתפו גם מפקד מערך התמרון אלוף סער צור, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל, קחצ"ר תא"ל גיא לוי, מפקד המרו"ם אל"מ גיל אליה ומפקד הלוט"ר סא"ל א'.

 נתניהו: "להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס, להתאחד יחד כדי להגן על נצח ישראל"

בדבריו, נתניהו התייחס לסוגיית הסרבנות שעלתה בשבעות האחרונים. "אנחנו ערב חג הפסח, גם בערב הזה אנחנו נלחמים על ביטחוננו ועל חירותנו. כמה מכם כבר השתתפו בפעולה לפנות בוקר, עוד לא הספיקו לישון, בדקתי, אבל עשו עבודה מצוינת. אני רוצה לברך אתכם ולהגיד לכם שאני גאה בכם, בכל אחת ואחד מכם. שאו ברכה. מגיע לכם באמת את כל הברכה של עם ישראל, תודה רבה לכם. בלי צה"ל ובלי כוחות ביטחון אין מדינת ישראל. כדי שתהיה מדינת ישראל אנחנו צריכים לשמור על אחדותנו, אנחנו צריכים לשמור על היכולת שלנו להגן על עצמנו מול אלה שמבקשים את נפשנו". 

דברי נתניהו בהרמת כוסית:

עוד הוסיף ואמר כי "הדבר החשוב ביותר, אני אגיד את זה ככה, הוא להשאיר את הפוליטיקה בשער הבסיס, להתאחד יחד כדי להגן על נצח ישראל. בשביל זה אנחנו כאן.  אני מודה לכם מקרב לב על העבודה הנהדרת שאתם עושים למען המטרה הקדושה הזאת. תודה רבה לכם, שיהיה לכם חג פסח כשר, שמח ואני מקווה גם שקט. תודה רבה לכם". 

גלנט: "אנחנו צריכים להציג למול האויב חזית אחידה"

שר הביטחון, יואב גלנט ציין לשבח את עוצמתו הטכנולוגית של צה"ל. "מול האיום הזה, אנחנו מציבים את רוחו של האדם, את עוצמתו הטכנולוגית של צה"ל ואת שיתוף הפעולה ואחדות המטרה. החיבור של הלוחמים המגיעים מכל שדרות החברה ועושים את הדברים כתף אל כתף, הוא המפתח להצלחה".

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בסיום דבריו, ציין גלנט כי צריך לשמור על האחדות בצה"ל. "כדורי האויב לא מבחינים בין מי שבא מהעיר או מהכפר, מההר או מהעמק - כולם אותו דבר בשדה הקרב. לכן, אנחנו צריכים להציג למול האויב חזית אחידה. הדברים האלה רלוונטים במיוחד בעת הזאת, כאשר אנחנו רואים מאמצים לפגוע בנו במקומות חדשים שלא ראינו בשנים האחרונות".