הרבנית שירה מירוויס-מרילי מסיימת את תפקידה: "אנשים נפלאים"

המינוי השנוי במחלוקת הסתיים: הרבני שירה מירוויס-מרילי סיימה את תפקידה כממונה זמנית על המועצה הדתית באפרת, בעקבות החלטת משרד הדתות לאשר את הרכב המועצה | הרבנית בירכה: "אני חושבת שזה דבר מבורך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 19:22 ח בניסן התשפג

הרבנית שירה מירוויס-מרילי מסיימת את תפקידה: "אנשים נפלאים"
הרבנית מירוויס מרילי. , צילום: חנה לאה חסון

לאחר עשרה חודשים בהם כיהנה הרבנית שירה מירוויס מרילי כממונה זמנית על המועצה הדתית ביישוב אפרת, הודיעה היום (ה') על עזיבתה. המינוי של הרבנית על ידי מתן כהנא לא עבר בשקט, וראש המועצה באפרת עודד רביבי פרסם פוסט ארוך בפייסבוק ובו האשים את מתן כהנא במינוי פוליטי, ובהמשך אף ניסה לעתור לבג"צ בנושא.

הרבנית מירוויס מסיימת את תפקידה בשל החלטת משרד הדתות לאשר את הרכב המועצה הדתית באפרת, החלטה שתאפשר הצבעה ומינוי של ממונה חדש על המועצה. בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, כתבה: "אני חושבת שזה דבר מבורך שיש מינוי קבוע שנבחר ע"י המועצה הדתית".

"זכיתי לעבוד עם אנשים נפלאים"

"זכיתי לעבוד עם אנשים נפלאים ומסורים. זה מעורר השראה לראות את המסירות של המתנדבים והמתנדבות של חברה קדישא, הבלניות העובדות המסורות, משגיחי הכשרות והערוב הצדיקים", כתבה הרבנית והודתה לכל מי שעבד לצידה בתקופה האחרונה. 

ראש המועצה ניסה לעתור לבג"ץ נגד הרבנית

כאמור, המינוי של הרבנית שירה מירוויס מרילי לא עבר חלק - ובעקבותיו הגישו בעבר ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי ומנכ"ל המועצה הראל טובי עתירה לבג"צ כנגד כנגד סגן השר לשעבר מתן כהנא והמשרד לשירותי דת ביחס למינוי של הרבנית שירה מירוויס לממונה מטעם המשרד על המועצה הדתית אפרת. בהודעה שפורסמה מטעם בג"צ נכתב כי העתירה נמחקה.

עודד רביבי. טור פוליטי

עודד רביבי. טור פוליטי צילום: באדיבות המצלם