המשחקים בשבת משתלמים - אליפות הארץ בקטאן יכולה להטיס אתכם לחו"ל

משחק הלוח האסטרטגי הפך לפריט קבוע בכל בית דתי ומרבים לשחק אותו בעיקר בשבת. כעת "הקובייה משחקים" נותנים לשחקנים הזדמנות להוכיח את מומחיותם ולהשתתף באליפות קטאן הארצית

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/23 17:02 ח בניסן התשפג

המשחקים בשבת משתלמים - אליפות הארץ בקטאן יכולה להטיס אתכם לחו"ל
צילום: shutterstock

קטאן הוא משחק לוח אסטרטגי שהפך למשחק קבוע בכל בית דתי. מדובר במשחק ארוך שדורש הרבה מאוד מחשבה, ויכול לעזור לכם להעביר שבת שלמה. אם אתם משתייכים לאלו שתמיד צוברים את כל הנקודות וקוטפים את המקום הראשון, אליפות הארץ בטח יכולה לעניין אתכם.

אלוף הארץ בקטאן יישלח לייצג את ישראל באליפות העולם

תחרות הקטאן הארצית תיערך בחול המועד פסח, בתאריך 10.4, בסינמה סיטי ירושלים. את התחרות מארגנים הקובייה משחקים, המשווקים את קטאן בארץ, וחברת הוביז הישראלית, שפיתחה אפליקציה המחברת בין אנשים לקביעת מפגשים חברתיים. בין כל הזוכים יחולקו פרסים, כאשר 16 העולים לחצי הגמר יקבלו משחקי הרחבות של קטאן, ארבעת העולים לגמר יקבלו קטאן 3D במהדורה מיוחדת בשווי של כ-1,000 שקלים, ואלוף הארץ יישלח לייצג את ישראל האליפות העולם, שתתקיים בשנה הבאה, כולל טיסות ואירוח.

צילום: הקובייה משחקים

"ישראל נחשבת לאחת ממעצמות קטאן בעולם"

"ישראל נחשבת לאחת ממעצמות קטאן בעולם, עם מאות אלפי שחקנים שפיתחו קשרי חברות סביב המשחק ויוזמים אירועים וטורנירים פרטיים", סיפרה שושנה טלר, מבעלי "הקובייה משחקים". "בין המכורים למשחק בנות ובני נוער, סטודנטיות וסטודנטים, חיילים ומשפחות שלמות שמכירות גם לילדים את קסם המשחק".