השר הסרוג בבקשה מיוחדת: אבא בניתוח - תתפללו

לאחר שפונה בתחילת השבוע לבית החולים בשיא ההפגנות, השר וסרלאוף מבקש מהציבור להתפלל לרפואת אביו: "אבא נכנס כרגע לצנתור. מבקש מהציבור להתפלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 14:37 ז בניסן התשפג

השר הסרוג בבקשה מיוחדת: אבא בניתוח - תתפללו
יצחק וסרלאוף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השר לפיתוח הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף, שיתף היום (ד') ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו ביקש מעוקביו להתפלל לרפואתו של אביו שעובר ניתוח מורכב: "אבא נכנס כעת לצנתור", כך כתב השר. "מבקש מהציבור להתפלל. יששכר בן פייגה. תודה ובריאות לכולם!". 

"המפגינים זיהו את הרכב שלי והתחילו להתגודד סביבי"

נזכיר כי בתחילת השבוע, השר סיפר בעמוד הטוויטר שלו איך נאלץ לפנות את אביו, לאחר שחש ברע, תוך כדי ההפגנות בירושלים. "מקבל הערב שיחה מאבא הוא נשמע מבולבל. מספר על כאבים חזקים בחזה. אבא עבר כבר 5 צינתורים והתקף לב. טסתי אליו הביתה. הבנתי ישר שחייבים לפנות אותו למיון. התחלנו נסיעה ברכבי. אין זמן לאמבולנס. אבא לידי הוא נרגש ואני מרגיע אותו".

וסרלאוף סיפר כי המפגינים זיהו את רכבו והחלו להתגודד סביב הרכב. "מגיעים לדרך עזה. פתאום הפגנה. חסימת כביש. אין דרך מילוט. הנהג צופר למפגינים שיזוזו. הם זיהו את הרכב שלי. מתחילים להתגודד סביבי. אבא נכנס ללחץ. הנהג מבין את האירוע ויוצא לחפש את השוטר להסביר לו שיש פה פיקוח נפש של ממש. השוטר מבין. לבינתיים המפגינים מציצים לרכב תוך כדי צעקות".

הפגנת מתנגדי הרפורמה, הלילה

הפגנת מתנגדי הרפורמה, הלילה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"אני תפילה שאבא יעבור בשלום את האירוע"

בסיום דבריו ציין כי המשטרה פתחה להם את המחסום. "אני שומע אותם צועקים: 'הנה השר, הנה השר'. אני דואג רק לאבא שיהיה רגוע. הוא מנסה להירגע אבל לא כל כך מצליח. המשטרה פותחת את המחסום ואנחנו נוסעים משם במהירות לבית החולים שערי צדק. אבא הגיע ומיד הוכנס לבדיקות לב מקיפות. אני תפילה שאבא יעבור בשלום את האירוע הזה".